افزایش بی سرو صدای 15 درصدی کرایه تاکسی در زنجان

 اسماعیل دویران در گفت و گو با موج رسا،  اظهار داشت: کرایه تاکسی از اول مرداد ماه سال جاری با افزایش 15 درصدی مواجه می شود.

وی با بیان اینکه مصوبه افزایش قیمت نرخ تاکسی از اول مرداد قابل اجرا است، ادامه داد: لایحه افزایش نرخ کرایه‌ های تاکسی و اتوبوس های درون شهری به شورای اسلامی شهر زنجان ارائه و در نهایت با افزایش 15 درصدی نرخ کرایه در زنجان از سوی شورا موافقت شد.

این مسئول با اشاره به اینکه بر اساس این مصوبه نرخ کرایه تاکسی در تک مسیر از چهار هزار ریال به پنج هزار ریال افزایش یافت، گفت: در دو مسیر نیز مردم باید هشت هزار پرداخت کنند.

وی از ثابت ماندن نرخ بقیه مسیرها در زنجان خبر داد و گفت: تنها در دو مسیر اول این نرخ افزایش داشته است.

سخنگوی شورای شهر زنجان با بیان اینکه نرخ کرایه اتوبوس نیز از این پس با ارائه کارت، سه هزار و 350 ریال و به روش نقدی نیز چهار هزار ریال خواهد بود.

دویران از افزایش 9 درصدی نرخ کرایه‌ های اتوبوس های سریع ‌السیر خبر داد و گفت: نرخ کرایه اتوبوس های سریع ‌السیر به صورت نقدی از چهار هزار و 500 ریال به پنج هزار ریال و کارت بلیط نیز از چهار هزار و 500 ریال به چهار هزار و 700 ریال افزایش یافت.

وی با اشاره به افزایش کرایه‌ های اتوبوس های درون شهری شهرک های اقماری از جمله سایان و دیزج، گفت: نرخ کرایه‌ در سایان از چهار هزار ریال به چهار هزار و 500 ریال تغییر کرد.

این مسئول گفت: مسافران دیزج آباد به 6 هزار ریال برای جابه جایی با اتوبوس پرداخت می کنند.