مهاجم جدید پرسپولیس: می توانم با مهاجمان پرسپولیس مقابله کنم

ولادیمیر پریمیوف پس از ثبت قرارداد با پرسپولیس در هیئت فوتبال استان تهران گفت: پرسپولیس تیم خوب و بزرگی است و چنین تیم‌هایی سعی می‌کنند در همه مسابقات برنده باشند و ما هم چنین تفکری داریم.

وی افزود: در بازی روز گذشته با خونه به خونه این حس را کردیم که ما واقعا یک تیم پرطرفداری هستیم و باید تلاش کنیم که با کمک تماشاگرانمان در بالاترین جایگاه قرار بگیریم.

پریمیوف با بیان اینکه دیدار روز گذشته بازی سنگینی بود، گفت: این بازی به ما کمک کرد تا در شرایط سخت قرار بگیریم اما قطعا می‌توانیم برای بازی‌های آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

مهاجم اوکراینی پرسپولیس راجع به برانکو ایوانکوویچ عنوان کرد: او یک مربی است که کارش را وارد است و نیازی به تعریف من ندارد چرا که نتایج خوب او با پرسپولیس و تیم‌های قبلی موفقیت این مربی را نشان می‌دهد.

وی با تمجید از تماشاگران پرسپولیس یادآور شد: فکر می‌کنم هر فوتبالیستی دوست دارد که در یک تیم پرطرفدار بازی کند و بازی کردن در چنین تیم‌هایی واقعا خوشحال‌کننده است.

پریمیوف در واکنش به سوال دیگری مبنی بر رقابتش با مهدی طارمی گفت: تلاش می‌کنم در ترکیب اصلی باشم و همیشه دوست داشتم با بهترین نفرات رقابت کنم و این رقابت به نفع پرسپولیس است.

مهاجم اوکراینی پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که چرا هر جا می‌رود عدد 6 را نشان می‌دهد، تصریح کرد: ما داستان این عدد را فهمیده‌ایم و سعی می‌کنیم با نشان دادن این عدد هواداران را خوشحال کنیم و می‌دانیم که دربی برای فوتبالیست‌های ایرانی با اهمیت است.