قول حاج صفی برای نرفتن به استقلال+عکس

چهارشنبه شب در ساختمان کانون هواداران باشگاه سپاهان نشستی میان اعضای این کانون با عبدا.. ویسی برگزار شد تا هماهنگی های لازم برای حمایت همه جانبه از تیم اصفهانی در لیگ شانزدهم انجام شود، جلسه ای که با اتفاق جالبی توام شد تا امیدواری ها به موفقیت این تیم با کادر فنی جدید بیشتر از قبل شود.

 

در اواسط جلسه از طریق یکی از اعضای کانون که رابطه صمیمانه ای با احسان حاج صفی داشت تماسی با این مدافع ملی پوش و سرشناس برقرار می شود که پیرو آن خود ویسی در حالی که تمام صحبت ها را حاضرین می شنیدند با این بازیکن پیرامون بازگشتش به سپاهان صحبت کرد. حاج صفی در پاسخ به پیشنهاد چندین باره ویسی مدعی شد تا چند روز دیگر تکلیف ادامه حضورش در فوتبال اروپا مشخص خواهد شد و بعد از آن تصمیم گیری نهایی را انجام می دهد.

 

 

حاج صفی که از سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد در این تماس خطاب به ویسی گفت:« به احتمال فراوان تا روز یکشنبه یا دوشنبه هفته آتی تکلیفم با باشگاه اروپایی مشخص خواهد شد اما اگر نتوانم به حضورم در اروپا ادامه بدهم اولویتم بازگشت به سپاهان خواهد بود تا با پیراهن تیم محبوبم در لیگ شانزدهم به میدان بروم».

 

این اتفاق در حالی رخ می دهد که علاوه بر سپاهان دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی هم سخت در تلاش هستند تا در صورت بازگشت حاج صفی به ایران او را به خدمت بگیرند اما با اتفاق رخ داده در نشست کانون هواداران سپاهان به نظر می رسد حالا با این شرایط شانس اصفهانی ها برای بازگرداندن پدیده سال های گذشته شان بیشتر از هر تیم دیگری باشد.