مجله انگلیسی تایمز در گزارشی به استفاده بدون اجازه از پاسپورت سفرهای غربی ویژه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی توسط عناصر سرویس جاسوسی موساد پرداخته و موضوع استفاده موساد از زنان برای به دام انداختن جوانان و شخصیت‌های مسئول کشورهای مختلف را به عنوان یکی از عوامل این اتفاق معرفی کرد.

 

گزارش جاسوس های زن اسرائیلی

 

براساس این گزارش موساد معمولاً از زنان جاسوس برای به دام انداختن طعمه‌های خود استفاده می‌کند و این افراد جهت رسیدن به اهداف خود با طعمه هایی که عمدتا غربی هستند، رابطه برقرار می‌کنند تا بتوانند آنها را برای ورود به ارتش اسرائیل و خدمت نظامی در ارتش قانع کرده و به این ترتیب پاسپورت های آنها در اختیار فرماندهان ارتش قرار بگیرد.

 

 

گزارش جاسوس های زن اسرائیلی

 

بارا رافائیلی

 

این گزارش می‌افزاید که دو نفر از نظامیانی که خدمت نظامی خود در ارتش را به پایان رسانده و به انگلیس باز گشتند،‌قبل از ترک سرزمین‌های اشغالی گذرنامه‌های خود را دریافت کردند، اما با کمال تعجب مشاهده کردند که مهر تعدادی از کشورها بر روی این گذرنامه ها وجود دارد که نشان می‌دهد گذرنامه آنها مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

 

گزارش جاسوس های زن اسرائیلی 

 

شولا کوهین

 

تایمز به مهر کشورهای آذربایجان ، ترکیه ، روسیه و دولت‌های دیگر بر روی این گذرنامه‌ها اشاره کرده و می‌افزاید که یکی از این نظامیان هشدارهایی را دریافت کرده مبنی بر اینکه در سال‌های آینده به کشورهای مذکور مسافرت نداشته باشد، چرا که این سفر برای وی خطرناک خواهد بود.

میر آمیت جاسوس کهنه‌کار رژیم صهیونیستی می‌گوید: جاسوس‌های زن نحوه بهره‌برداری از خود در زمینه فعالیت‌های جاسوسی را فرا می‌گیرند. آنها برای دستیابی به اطلاعات، حاضر به برقراری روابط با هر شخصی هستند. وی می‌افزاید که سابقه استفاده جنسی با هدف جاسوسی به قدمت خود فعالیت های جاسوسی بازمی‌گردد.

 

 گزارش جاسوس های زن اسرائیلی

 

لینور ابرجیل

 

"دام عسل" (Honey Trap ) نام مأموریت‌های ویژه‌ای است که جاسوسان زن اسرائیلی انجام آن را بر عهده دارند. در جریان این مأموریت‌ها جاسوسان مذکور، تجسس در سرویس‌های امنیتی را از طریق نزدیک شدن به اهداف مورد نظر انجام داده و در برخی موارد عملیات‌های ترور را انجام می‌دهند.

در همین راستا یکی از خاخام‌های صهیونیست، بهره‌کشی جنسی از زنان برای انجام مأموریت‌های جاسوسی و فریب دادن دشمنان را مجاز شمرده است. بر اساس پژوهشی که مؤسسه صهیونیستی "زموت" با عنوان  "برقراری روابط جنسی در مسیر امنیت داخلی اسرائیل"  انجام داده، به نظر می‌رسد، استفاده های متعددی از این عملیات ها در سرویس‌های جاسوسی اسرائیل صورت گرفته است. به عنوان مثال یکی از این جاسوسان زن در سال 1966 موفق شد یک خلبان عراقی را قانع کند که هواپیمای میگ خود را در یکی از فرودگاه‌های سرزمین‌های اشغالی  به زمین بنشاند.

 

گزارش جاسوس های زن اسرائیلی

 

میر آمیت دانشمند هسته ای اسرائیل در "دام عسل"

 

یکی از مهم‌ترین مأموریت هایی که موساد در سال 1987 انجام داد، برای بازگرداندن مردخای فعنونو دانشمند هسته‌ای اسرائیل به سرزمین‌های اشغالی بود. وی اسرار  تأسیسات اتمی اسرائیل را به هفته نامه ساندی‌ تایمز فروخته بود. در آن زمان یکی از جاسوسان زن اسرائیلی با نام سیندی اقدام به برقراری رابطه با فعنونو کرده و در ادامه او را بازداشت کرده و به سرزمین‌های اشغالی باز گرداند.

 

 

 

لیونی از مهم ترین جاسوسان زن موساد

وقتی موساد متوجه شد که فعنونو اطلاعات ارزشمند و محرمانه ای از فعالیت‌های اتمی اسرائیل را به ساندی‌تایمز داده است، تصمیم به بازداشت وی گرفت، اما فعنونو اراضی اشغالی را ترک کرده و به انگلیس فرار کرد. معاهدات امنیتی بین سرویس‌های جاسوسی اسرائیل و انگلیس امکان ربایش وی در انگلیس را فراهم نمی کرد. لذا موساد تصمیم گرفت او را با اراده خودش به ترک انگلیس وادار کند.

 

گزارش جاسوس های زن اسرائیلی

 

لیونی

 

در این رابطه یکی از جاسوسان موساد در نقش یک گردشگر آمریکایی خود را به فعنونو نزدیک کرد و در ادامه موفق شد او را قانع کند تا تعطیلات آخر هفته را با وی در شهر رم در ایتالیا سپری کند. چند ساعت پس از ورود فعنونو به رم، عناصر موساد وی را بازداشت کرده و به سرزمین‌های اشغالی منتقل کردند. فعنونو در جریان محاکمه در سرزمین‌های اشغالی به 18 سال زندان به اتهام جاسوسی و خیانت و کشف اسرار اتمی رژیم صهیونیستی متهم شد.

جریان‌های دینی و تلمودی یهود استفاده جنسی از زنان برای فریب دادن دشمنان را مجاز دانسته و حتی آن را نوعی عبادت و خدمت به صهیونیسم به شمار می‌آورند. آریشفات یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین خاخام‌های رژیم صهیونیستی برقراری روابط جنسی زنان یهودی با دشمنان برای دستیابی به اطلاعات آنها را مجاز شمرده است. موساد تلاش زیادی برای جذب زنان یهودی و غیریهودی و استفاده از آنها در این مسیر دارد ، تا جایی که استفاده از زنان به یکی از مهم‌ترین ابزارهای جاسوسی و واقعیت تاریخی ثابت در افکار صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

جاسوس‌های زن عرب در موساد:

 

 گزارش جاسوس های زن اسرائیلی

 

راقیة إبراهیم

 

 

گزارش جاسوس های زن اسرائیلی

 

سحر إبراهیم

 

 

 

گزارش جاسوس های زن اسرائیلی