دهها بنر تبلیغاتی برای بخشدار لاریجان در جاده هراز و شهر آمل/ تبلیغات عجیب در تاریخ انتصابات

گروه استانها- رضا مقدم در 12 تیر ماه امسال شبانه بعنوان بخشدار لاریجان آمل منصوب شد.

به گزارش افکارنیوز، این انتصاب برای آملی ها و لاریجانی ها، آنقدر تعجب برانگیز بود که رسانه های محلی آنرا غیرمنتظره و انتصاب شبانه یاد کردند و اینگونه نوشتند « رضا مقدم شبانه بخشدار لاریجان آمل شد. این انتصاب بدون اطلاع خبرنگاران و پشت درهای بسته انجام شد تا ساعت‌های نخست بامداد امروز (چهارشنبه 13 تیر) ادامه داشت.

اما اقدام غیر منتظره و شبانه، پایانی بر این انتصاب نبود.

بعد از این انتصاب خیابانهای شهرستان آمل پر شد از بنرهای تبلیغانی و تبریک برای این بخشدار.

علاوه بر شهر آمل، جاده هراز که مسیر تردد هزاران مسافر به تهران و بالعکس است، پر است از این بنرها.

بنرهای تبریک به این بخشدار که همراه با عکس بزرگ از وی می باشد، در کنار جاده و طوری نصب شده که هر مسافر و راننده ای در هنگام تردد در جاده همه آنها را مشاهد می کند و حتی اگر نخواهد این بنرها را نگاه کند، ناخودآگاه چشمش به این بنرها می افتد.

در این بنرها بیش از نوشته های تبریک، عکس بزرگ این بخشدار جدید است که با حالت ها و لباس های مختلف خود نمایی می کند.

خبرنگار افکار نیوز در همین زمینه با چند شهروند آملی گفتگو کرده است.

مسعود یکی از شهروندان آملی با بیان اینکه سطح شهر آمل پر شده از این بنرها، گفت: ما نمی دانیم این بنرهای تبریک است یا تبلغات برای این بخشدار.

وی با بیان اینکه حدود 100 بنر در سطح شهر آمل نصب شده بود که تعداد زیادی از این بنرها توسط فرمانداری جمع شده، افزود: علاوه بر این در جاده هراز از ابتدای آمل تا بنزدیکی پلور، دهها بنر تبریک به فاصله چند متر نصب شده است.

 

همچنین یکی دیگر از فعال سیاسی آمل گفت: اگر این بخشدار به مقامی بالاتر از بخشداری برسد، معلوم نیست چقدر بنر می خواهد نصب کند و چه بلایی سر آملی ها می آید.

اما آملی ها در واکنش به این اقدام بخشدار در فضای مجازی هم انتقاداتی مطرح و از این اقدام بعنوان اسراف و هزینه بیخودی یاد کردند.

جلیل متولی یک شهروند آملی در فضای مجازی اینگونه نوشت: «چند روزی بود بیشتر نقاط آمل بنر هایی ریز و درشت مبنی بر انتخاب بخشدار لاریجان چشم را خیره و بخود معطوف می کرد . فکر کردم که فقط داخل شهر این بنر ها رنگی نصب شده است ولی متوجه شده ام از ابتدای آمل تا کتل امام زاده هاشم ( ع ) بیش از صدها بنر شایستگی نامبرده و انتخابش را صمیمانه تبریک و تهنیت گفتند آیا واقعا این حرک ها فرهنگی است ؟ یا در آینده آثار مثبت سیاسی و اجتماعی برای آقای مقدم به همراه دارد؟».

همچنین حسن بابایی فعال فرهنگی و اجتماعی آمل در مطلبی تحت عنوان «آقای بخشدار به کجا؟ »، در فضای مجازی اینگونه نوشت: « انتخاب بخشدار لاریجان آقای رضا مقدم در آمل که سروصدا زیادی بپا کرد از انتخابش برای بخشداری دشت سر وعدم انتصاب در بخشدار ی فوق تا معارفه بی سروصدا شبانه که در طول تاریخ آمل بی سابقه بوده موجی از سوالات را به همراه داشته حال با شروع بکار در لاریجان موج نصب تبریک باد از نصب بنر در سراسر جاده هراز با عناوین مختلف تا شهر آمل که تداعی نوعی اسراف در یک پست کوچک بخش بوده و احتمال تبانی نصب بنر با اسامی های مختلف و شاید اجبار بیانگر چه می تواند باشد.

آیا انتخاب یک بخشدار آنهم با این سابقه با نصب بنر رنگارنگ میخواهد معارفه شبانه خودرا تبدیل به معارفه خیابانی و جاده‌ای برای آملی ها و تهرانی ها نماید؟ .

آقای بخشدار مردم عملکرد مطلوب و صادقانه و بی ریا می خواهند نه هیاهو و تبلیغات وسیع در معرفی خود.

براستی این مسولیت که پایین ترین رده پستی وزارت کشور است اگر ایشان برای استاندار مازندران انتخاب می شدند فکر میکنیم علاوه بر در و دیوار کف خیابان همه تبلیغات می شد؟».

این بترها آنقدر زیاد بوده که این بخشدار بعد از 20 روز از نصب این بنرها در متن کوتاهی اینگونه نوشت « با عرض سلام و ارادت خدمت همه دوستان و سروران ارجمند اینجانب ضمن سپاسگزاری از ابراز محبت همه عزیزانی که در جهت انتصاب بنده، از طریق رسانه های تصویری،گروهی،مکتوبی و مجازی ،اعلام واطلاع نموده اند تشکر و قدر دانی ویژه عرض نموده لذا ،خواهشمندم نسبت به تجمیع نمودن بنر های منصوب شده مساعدت عاجل بفرمایید.

علیرضا تهرانی