ین پستی است که رامین رضائیان دقایقی پیش منتشر کرده است و با توجه به عکسی که بالای پست خود قرار داده مشخص است که دوست دارد به پرسپولیس برگردد. اگرچه برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری امروزش بار دیگر تاکید کرد برای این بازیکن در تیم جدیدش با توجه به تصمیمی که گرفته آرزوی موفقیت می‌کند. با این حال این آرزوی موفقیت سرمربی سابق بدون توجه به اتفاقاتی بود که دقایقی پیش رخ داده و این مدافع راست قرارداد خود را با تیم ریزه اسپور فسخ کرده و اکنون گزینه بازگشت به پرسپولیس را باتوجه به پستی که انتشار داده روبه‌روی خود قرار داده است.

 

رضائیان که به همراه ریزه اسپور به اردوی اتریش نیز رفته بود بعد از مشکلاتی که با این تیم داشت و در نهایت تلاش فراوان برای فسخ قراردادش موفق شد برگه جدایی‌اش را دریافت کند و اکنون خواهان بازگشت به جمع سرخ‌هایی است که در فصل گذشته زمینه حضورش در ترکیب ثابت تیم‌ملی و پیشنهاد اروپایی را برایش فراهم کرده بودند. او نیز همانند مهدی طارمی که بعد از حضور چند جلسه‌ای در تمرین این تیم ساز جدایی کوک کرد به دنبال این است تا با فراهم شدن مقدمات جدایی‌اش به تهران بازگردد و پای میز مذاکره با مسئولان پرسپولیس بنشیند.

 

نکته اما اینجاست که پرسپولیس در پستی که این بازیکن حضور دارد حسین ماهینی و همچنین صادق محرمی را در اختیار گرفته و لیست این تیم نیز تنها یک جای خالی دارد که آن نیز با جدایی الکساندر لوبانوف شکل گرفته و به نظر می‌رسد اولویت این تیم جذب دروازه‌بانی برای جانشینی علیرضا بیرانوند باشد. آنها در صورتی می‌توانند از این جای خالی برای رامین رضائیان استفاده کنند که گزینه دروازه‌بان رزروشان زیر 23 سال باشد که این هم امری بعید به نظر می‌رسد.

 

با این حال رامین رضائیان امیدوار است با توجه به اعتقادی که برانکو به کارش دارد، موفق شود نظر مثبت او و مسئولان باشگاه را برای بازگشت به پرسپولیس دریافت کند.

 

متن پیام رامین رضاییان بدین شرح است:

 

 

"از صبح تا الان ٥ ساعت تو جلسه بودم نمیدونم خوب بود کارم یا نه نمیدونم پشت من کسایی هستند الان یا نه ولی چیزی بود این بود که من نخواستم تو این تیم بمونم و اخر به هر بدبختی که بود راضیشون کردم که قراردادم رو فسخ کنم... مهم اینه قلب من چی میگه نمیدونم چه اتفاقی میخواد بیفته ولی من انقدر ادم قوی هستم تمام مشکلاتم رو با تلاش حل میکنم..

فقط خدا میدونه تو این چند وقتی که اینجا بودم بهم چی گذشت فقط خدا میدونه... دلیلی که اینجا نموندم رو به زودی به شماها میگم و همتون حق رو به من میدید"