این ویدئو که کاملا مشخص است از یک سخنرانی دو ساعته تقطیع شده است در زمان حال با انگیزه های کاملا مغرضانه و برای جو سازی کاذب در خصوص یکی از انقلابی ترین دانشمندان کشور که سال‌هاست در زمینه های مختلف فکری و اندیشه ای در مراکز آکادمیک به سخنرانی و زوشنگری مشغول است منتشر شده است اتفاقا اگر در ادامه این ویدئو را دنبال کنیم وی به دادن راهکار برای ارتش و نیرو های نظامی که خود سال ها در زمان جنگ در راس برخی از واحد های آن مشغول به کار بوده می پردازد.

اما از برخی از اظهار نظر های شتاب زده در داخل کشور اگر بگذریم خباثت و کینه ای که دشمنان نظام در این گونه مواقع از خود نشان می دهد می تواند درسی به یاد ماندنی برای ناآگاهان سیاسی در داخل و خارج ایران باشد.

دیروز پس از این که چند تن از فرماندهان ارتش به گله گزاری از این سخنان پرداختند رسانه های ماهواره ای با ایجاد اختلاف کاذب در بین نیرو های نظامی ایران نشان دادند تا چه حد حقد و کینه نسبت به هر نیرویی که وظیفه پاسداری از کیان انقلاب و کشور را دارد در سینه خود پنهان نموده اند.

بی بی سی فارسی با دادن تحلیل های خیالی از رویارویی ارتشیان ایران با سپاهیان خبر داد که سال هاست بر آنها در زوایت های تاریخی ظلم شده است. این در حالیست که همواره در لسان رهبر معظم انقلاب و بزرگان جنگ نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران و قوای سه گانه آن در عملیات های آفندی و پدافنی مورد تفقد قرار گرفته و حتی در زمانی که برخی از غرب گرایان در فردای جنگ تحمیلی برای اضمحلال ارتش سر افراز قصد ادغام آن را با سپاه پاسداران داشتند رهبر انقلاب با این امر به شدت مخالفت نمود و این در حالی است که اینک فرمانده کل قوا مورد آماج شدیدترین حملات و تهمت ها از طرف همین رسانه ها ست که بین این دو نیروی نظامی و انقلابی تبعیض قائل می شود.

۲۰۱۶-۰۷-۳۱_۱۲-۴۵-۰۴

البته در این جا باید بر این نکته تاکید نمود که همه ما باید در مواقع حساس و زمانی که مورد نقد قرار می گیریم از اظهارات دشمن شاد کن فاصله بگیریم و اظهارات احساسی و جانب داری های عاطفی در چنین مواقعی خالی از فایده است و بازی در زمین دشمن است که به خوبی بر تکنیک های پروپاگاندا مسلط هستند و هر چند یک بار برای انحراف افکار عمومی از شکست های بزرگ خودشان در منطقه به پروژه های برجسته سازی خبری روی می آورند.