امیر تتلو، خواننده زیرزمینی بارها از علاقه خود به حضور در سطح اول فوتبال کشور خبر داده است. وی حتی در محل تمرین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و راه‌آهن نیز حاضر شد اما هیچ تیمی خواهان جذب او نبود.

 

اکنون وی با انتشار چند پست در صفحه اینستاگرامش گویا به سیم آخر زده و خواهان پیوستن به استقلال یا پرسپولیس شده است. تتلو حتی از حسین هدایتی حامی تیم پرسپولیس هم گله کرد و نوشت: "دلت گرفته ؟!؟ حق دارى نه من از همه دلگیرم حتى از "حاج حسین" !!!! حاج حسین چطور اونموقع که بلیطارو میخریدین به ما احتیاج بود واسه تبلیغ کردن و پُر شدن ورزشگاه !! چطور اینهمه وقت قبلش مجانى بود و هزار تا تبلیغم میشد و باز پر نمیشد ؟!؟! 
شما که فرشته ى تیمى چطور تاثیر امیر تتلورو نفهمیدى و این همه تشویقو تبلیغ و تلاش رو ندیدى ؟!؟ شما که بزرگى بگو !! اشکالى داره شما که پولدارى عین یه هوادار کنار تیمى ، منم که انرژى و هوادار دارم ،عین شما یا همون عین یه هوادار کنار تیم باشم ؟!؟!؟ اشکالى داره اصلا بیام تمرین کنم با بچه ها بهشون انرژى بدم و ازشون انرژى بگیرم ؟!؟!؟ اصلا اشکالى داره بشینم رو نیمکت ؟!؟!؟ 
من که نمیخوام بیام فیکس بازى کنم و سرنوشت تیمو رقم بزنم، این صد بار !! اینهمه پُست گذاشتیم و حمایت کردیم !! حتى اسمتونم تو آهنگمون بردیم چون کنار تیم بودین و وظیفمونم بود اما خوب منم انتظار یه دیده شدن رو دارم لااقل !!!".

 

امیر تتلو به سیم آخر زد+تصاویر

 

تتلو در پست دیگری نوشت: "امسال و سال دیگه هم هفت استقلال مال منه و هم هفت پرسپولیس و هم حالا دیگه هفت تیم ملّى !! تا زمانى که من یکیشو تنم نکنم هم اون یکى آزاد نمیشه واسه کسى !! چرا ؟! چون من پسر طبیعتم و شمارم هفته !! شماره رو هم من انتخاب نکردم که !! خود طبیعت بهم داده  حالا هى فکر کنید من شوخى میکنم و دیوونه ام و کم دارم".

 

امیر تتلو به سیم آخر زد+تصاویر