گلایه خانواده بی بضاعت بجنوردی از قطع یارانه + تصاویر

به نقل از بجنا، سلطان زارعی، 54 ساله، ساکن یکی از محلات حاشیه شهر بجنورد از اسفندماه سال 94 یارانه نگرفته است و تنها منبع درآمد آنان از محل لحاف دوزی همسر وی تامین می شود.

این شهروند بجنورد در خصوص علت قطع شدن یارانه خانواده اش اظهار کرد: سواد ندارم و زمانی که برای ثبت نام یارانه مراجعه کردم از خانم هایی که آنجا حضور داشتند، درخواست کردم که فرم را برای من پر کنند ولی آنها گفتند که سرمان شلوغ است و وقت نداریم.

 

وی اضافه کرد:  بلاخره جوانی فرمم را پر کرد اما  بعد از آن ماجرا دیگر برای من یارانه واریز نشد.

زارعی ادامه داد: بعد از قطع یارانه ام به هرجا مراجعه کردم پاسخی دریافت نکردم حتی چندین بار به فرمانداری مراجعه کردم که در جواب به من گفته میشد دیروز موقع ثبت نام بوده چرا دیروز مراجعه نکردید یا  می گفتند امروز نوبت شما نیست.

 

وی گفت: افرادی را می شناسم که حقوق های میلیونی می گیرند با این حال تحت پوشش بهزیستی هستند اما یارانه ما را که منبع درآمد خانواده ما بود را قطع کردند.

سلطان زارعی با گلایه از بی مهری مسئولان گفت: من ایرانی ام و در ایران زندگی می کنم، افغانی نیستم که هر جا مراجعه می کنم کسی تحویل نمی گیرد.

این شهروند بجنوردی خاطرنشان کرد: شغلم بنایی بود ولی به دلیل مریضی که دارم قدرت کار کردن ندارم و الان همسرم برای مخارج زندگی لحاف دوزی و کارگری  می کند.

 

 

 

 

کسانی که تمایل به کمک به این خانواده را دارند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره زیر ارسال کنند:

 

 6037691593246929 خوشقدم یزدانی

و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 05832249691 تماس حاصل فرمائید.