این نمایشگاه با همکاری موزه هنرهای کاربردی و علوم سیدنی در شهر کانبرا برگزار شده است و تاکنون مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد بوده و رایگان است.

در این نمایشگاه انواع لباس‌های جدید و به روز زنان که همگی توسط هنرمندان مسلمان استرالیایی طراحی شده‌اند به نمایش گذاشته شده است. لباس‌هایی که در این نمایشگاه ارائه شده شامل طرح‌های جدیدی از لباس‌های اسلامی، لباس‌هایی برای استفاده روزمره در خارج از منزل و همچنین لباس‌های نفیسی برای استفاده در مراسم‌های رسمی است.

در این نمایشگاه همچنین تصاویر و نظراتی از برخی از زنان مسلمان معروف و مطرح در استرالیا نیز در مورد زندگی، کار، ایمان و مد به نمایش گذاشته شده است.

با توجه به بازار عظیم لباس‌های اسلامی که در حدود 200 میلیارد دلار تخمین زده شده و امروز بیشتر در ترکیه و اندونزی رشد کرده، طراحان مسلمان استرالیایی نیز سعی می‌کنند تا با طرح‌های جدید خود از این بازار بزرگ جهان عقب نمانند.

به گزارش رایزنی فرهنگی ایران در سیدنی، این نمایشگاه پیش از این در سال 1392 در موزه پاورهاوس در سیدنی و در سال 1393 در موزه مهاجرت ملبورن برگزار شده بود.