گروه تروریستی تکفیری داعش، در شماره جدید مجله تبلیغاتی خود به تهدید پیروان مسیحیت و یهود پرداخت و از آنان خواست از دین خود بازگشته و اسلام بیاورند.

این گروه تروریستی با خطاب قرار دادن مسیحیان، از آنان خواست تا صلیب های خود را بشکنند قبل از آنکه عناصر داعش خود را به اروپا رسانده و در جنگی وحشیانه، آنان را به قتل برساننند.

مقاله ای که در شماره جدید مجله دابق در این باره به چاپ رسیده و منتشر شده است، دو راه را پیش روی مسیحیان و پیروان سایر ادیان قرار داده است: یا خود را برای مرگ در جنگی بیهوده با عناصر داعش مهیا سازند و یا اسلام آورده و وارد در باغهای بهشت شوند!!!

نویسنده این مقاله، ضمن ابراز خرسندی و از حملات تروریستی اخیری که در کشورهای اروپایی صورت گرفته و داعش مسئولیت آنها را بر عهده گرفته است، مدعی شد: این حملات در پاسخ به اقداماتی است که برخی مجلات و اشخاص پیش از این در توهین به پیامبر اسلام و قرآن کریم مرتکب شده اند.

همچنین در بخش دیگری از این مقاله، نویسنده شخصیت های بزرگ مسیحی همچون «پاپ فرانسیس»، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان را تهدید به مرگ کرده و عناصر داعشی را که در کشورهای غربی دست به اقدامات تروریستی و انتحاری می زنند، سلحشور و شجاع خوانده است.

در حالی داعش مدعی است که عناصر این گروه تروریستی، حملات خود را در غرب در پاسخ به توهین های مجلات و اشخاص غربی به پیامبر و دین اسلام، انجام داده اند که طبق شهادت بسیاری از دوستان و اقوام این عناصر تروریستی، ایشان هیچگونه علقه دینی نداشته و اغلب به بیماری های خاص روانی مبتلی بوده اند.

لازم به ذکر است، شماره جدید مجله دابق، ۱۵امین شماره از این مجله است که توسط گروه تروریستی تکفیری داعش به چاپ رسیده است و حاوی چندین مقاله تهدید آمیز و نیز تصاویری از اعدام های وحشیانه این گروه تروریستی است.

تصویر روی جلد ۱۵امین شماره از مجله «دابق»