شیوه جدید استخدام داعش؛ استفاده از بچه گربه و زنبور عسل+ تصاویر

گروه تروریستی داعش به تازگی سعی دارد برای استخدام عناصر جدید تصاویری ملایم تر از این گروه به نمایش بگذارد. به همین دلیل در جدیدترین شماره مجله "دابق" گروه تروریستی داعش، یک عنصر داعشی در حال نوازش یک بچه گربه به تصویر کشیده شده است. در این مجله همچنین تصاویری از زنبور عسل دیده می شود.

 

در کنار تهدیدات معمول گروه تروریستی داعش علیه غرب و دشمنانش در سوریه و عراق، به نظر می رسد این گروه سعی دارد شیوه های مبتکرانه ای را برای استخدام عناصر جدید به کار بگیرد. 

 

بخشی از این مجله به یکی از تروریستهای داعش به نام "ابوالحارث اتقری" پرداخته است که از سوریه گزارش تهیه کرده است. در این گزارش آمده است: گربه ای به یکی از عناصر داعش نزدیک شد و پس از آنکه متوجه شد روحیات مهربانی دارد، به آغوش او پرید. تصویر این داعشی به همراه بچه گربه در مجله وجود دارد. در این گزارش همچنین به زنبور عسل به عنوان نشانه ای از خلقت اشاره می شود.

 

در مجله "دابق" گروه تروریستی داعش که به طور معمول برای استخدام نیروهای جدید منتشر می شود، تصاویری از کودکان در حال خنده و داعشی هایی که یکدیگر را در آغوش گرفته اند، دیده می شود. تصاویر اعدام های خونین تروریستها هم موضوع همیشگی این مجله است.

 

"شیزار ماهر،" معاون مرکز بین المللی مطالعات افراط گرایی در دانشگاه کینگز لندن در مصاحبه با ایندیپندنت گفت: استفاده از تصاویری لطیف تر یکی از شیوه های معمول داعش برای استخدام عناصر جدید است. گروه تروریستی داعش سعی دارد با به تصویر کشیدن کودکان در حال بازی، بازارهای شلوغ، شرایط بیمارستان ها و مدارس در این گروه، افراد جدیدی را استخدام کند. اینگونه تصاویر بیشترِ تبلیغات آنها را تشکیل می دهد.

 

شیوه جدید داعش برای استخدام نیرو: استفاده از بچه گربه و زنبور عسل برای تحت تأثیرقرار دادن مردم+ تصاویرشیوه جدید داعش برای استخدام نیرو: استفاده از بچه گربه و زنبور عسل برای تحت تأثیرقرار دادن مردم+ تصاویر