علی پروین در رابطه با انتخابش به عنوان سرمربی تیم ستارگان فوتبال ایران برای دیدار مقابل ستارگان لالیگا اظهار داشت: بعد از صحبت هایی که انجام شد تصمیم گرفتند در این بازی حضور داشته باشم. سوءتفاهماتی رخ داده بود که بعد از صحبتی که با دوستان داشتیم حل شد. قرار است روز پنجشنبه به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ایران حضور داشته باشم. البته مهم این است که مردم از این بازی لذت ببرند.

وی درباره اینکه گفته می شود به احتمال فراوان نکونام در این مسابقه حضور نخواهد داشت عنوان کرد: طبق چیزی که من شنیدم و صحبت هایی که داشتیم قرار است نکونام نیز در این بازی حضور داشته باشد. اتفاقا حضور او بسیار مهم است چون به بهانه خداحافظی جواد از فوتبال قرار است قدیمی های فوتبال دور هم جمع شوند. امیدوارم که نکونام نیز در این بازی حضور داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه هفته گذشته اعلام کرده بود حاضر نیست در این مسابقه حضور داشته باشد تصریح کرد: همان طور که گفتم سوءتفاهماتی وجود داشت که خدا را شکر حل شد. چند تن از دوستان مثل خداداد عزیزی با من تماس گرفتند و گفتند که اگر شما نباشید ما هم بازی نمی کنیم. به خاطر همین من تصمیم گرفتم که همراه این دوستان در این بازی شرکت کنم.

پروین در پاسخ به این سوال که چه کسی بازیکنان حاضر در تیم ستارگان ایران را انتخاب می کند گفت: قطعا من انتخاب می کنم. این عرف است که سرمربی هر تیم بازیکنانش را انتخاب کند. البته باید با دوستان مشورت کنم تا کسی از دست ما ناراحت نشود. 

وی درباره اینکه سال های گذشته حاشیه هایی درباره انتخاب نفرات این تیم وجود داشت خاطرنشان کرد: امسال دیگر اجازه نمیدهیم چنین اتفاقی رخ دهد. نفرات را طوری انتخاب می کنیم که همه شایسته ها حضور داشته باشند. باید بزرگانی به تیم دعوت شوند که به خاطر حضور در کنار ما روی نیمکت تشریف بیاورند. از سوی دیگر باید بازیکنانی که در زمین بازی می کنند آمادگی خوبی داشته باشند که نتیجه خوبی برای ما رقم بخورد.