سوریان با آن طلای خود با ۷ طلای جهانی و المپیک، عبداله موحد شش طلایی را پشت سر گذاشت و به پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ ایران تبدیل شد.

از نظر تعداد مدال جهانی هم تنها یک کشتی گیر ۷ مدالی در تاریخ ورزش ایران وجود داشت که غلامرضا تختی بود. سوریان با رکورد تختی هم برابری کرد.

سوریان دو بار فرصت داشت که از رکورد تختی عبور کند و به مدال هشتم برسد اما هم در مسابقات جهانی لاس‌وگاس ۲۰۱۵ و المپیک ریو ناکام ماند و دستش به مدال هشتم نرسید.

به نظر می رسد مدال هشتم برای سوریان طلسم شده و این احتمال وجود دارد این قهرمان پرافتخار قید کشتی گرفتن را بزند. به این ترتیب سوریان نخواهد توانست از رکورد ۷ مدال تختی عبور کند.

با این حال این احتمال وجود دارد ظرف سه، چهار سال آینده رکورد ۷ مدال تختی و سوریان شکسته شود.

حسن رحیمی در المپیک ۲۰۱۶ به پنجمین مدال جهانی و المپیک خود دست پیدا کرد. او در ریو برنزی شد و قبل از آن هم یک طلا، یک نقره و دو برنز جهانی در کارنامه اش داشت.

رحیمی در پنج سال اخیر معمولا با مدال از مسابقات جهانی برگشته و اگر بتواند این روند را تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو حفظ کند می تواند امیدوار باشد که به هشتمین مدال جهانی و المپیک خود می رسد و از نظر تعداد مدال رکورددار می شود.

حسن یزدانی هم پتانسل بالایی دارد او با ۲۱ سال سن دو مدال جهانی و المپیک در جیب خود دارد و می تواند به ثبت یک رکورد خارق العاده امیدوار باشد.