مدیران اقتصادی در راستای کاهش بیکاری در خراسان جنوبی تلاش کنند

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا عبادی در دیدار اعضای شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی استان خراسان جنوبی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: جایگاه شما به عنوان مسئولان اقتصادی جایگاه پراهمیتی است.

وی با بیان اینکه اگر اقتصاد فرد و جامعه‌ای با مشکل مواجه شود مسائل و مشکلات زیادی اتفاق خواهد افتاد افزود: در این باره شما مسئولان باید در جهت برطرف کردن مشکل تلاش کنید و اگر کم کاری و قصوری شود و گره در کار مردم بیفتد و حقی ضایع شود گناهی نابخشودنی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در کشور کمبود دانش و تجربه نداریم گفت: پس حجت بر همه تمام است و باید بهترینها را انتخاب کرد و بهترینها را عمل کرد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: کشور جمهوری اسلامی ایران بهترین امکانات و نعمتها را دارد، موقعیت استراتژیک، استعدادهای انسانی و موقعیت فضایی خوبی که باید در جهت استفاده درست از آن تلاش و برنامه‌ریزی شود.

عبادی با بیان اینکه شما مدیران امور اقتصادی و دارایی، فرماندهان جبهه اقتصاد مقاومتی هستید گفت: کار مردم را به گونه‌ای انجام دهید تا از رکود، بیکاری و تعطیلی واحدهای اقتصادی رهایی یابیم.

نماینده ولی‌فقیه با بیان اینکه خداوند شما را وسیله‌ای برای کمک و خدمت به مردم قرار داده است اظهار داشت: چشم جامعه به اندیشه و دست شما است پس به گونه‌ای عمل کنید که مردم به شما امیدوار باشند.

عبادی با اشاره به اهمیت مالیات در کشور بیان کرد: مالیات یکی از مسائل حقوقی و اجتماعی است اگر در این زمینه حقی ضایع شود شما مسئولان باید رسیدگی و پیگیری کنید و در این امور جلوی همه راههایی که به مفاسد مالی و اقتصادی ختم می‌شود باید گرفته شود.