پرسپولیس قطعا قهرمان این فصل است

محمد پنجعلی درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت:پرسپولیس در این فصل نسبت به فصل پیش خیلی بهتر شده است. برانکو هم که خودش جا افتاده و شناخت بهتری از فوتبال پیدا کرده است. با روندی که در این 4 هفته دیدیم،پرسپولیس در این فصل حتما قهرمان می شود. این تیم تنها نقاط ضعف فصل قبلش که قلب دفاع و دروازه بان بود را ترمیم کرد. خط جلوی این تیم هم تقویت شد و به جای رامین رضاییان، تنها بازیکن تاثیر گذار این تیم که جدا شده هم ماهینی را آورده اند که شرایطش در حد خود رضاییان است.

وی درباره اینکه از نظرش رامین رضاییان می تواند به پرسپولیس برگردد یا نه گفت: رامین  با اتفاقاتی که رخ داد تنبیه شد و بد نیست که او را به پرسپولیس برگردانند. چون این تیم در سه جام معتبر حضور دارد و باید دو تیم کامل داشته باشد و بازیکن ذخیره باید در حد بازیکن اصلی باشد. نظرم این هست که رضاییان باید به پرسپولیس برگردد.

پنجعلی درباره غیبت خود در فهرست تیم ستارگان ایران بیان داشت:من در آن لیست بلند بالا جایی نداشتم. حتی یک زنگ هم به من نزدند. در بازی اول بازیکن بودم، بازی دوم کنار آقای پروین نشسته بودم و حالا تدارکات بازی ها را هم به من ندادند. همینطوری دارم تنزل می کنم.