برانکو: من حرف خاصی نزده‌ام که علیه من در کمیته داوران نامه‌نگاری شود/باشگاه درمورد رضاییان تصمیم می گیرد

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمریناتی که داشتیم را به خوبی پیاده کردیم و کارهایی که می‌خواستیم توسط بازیکنان انجام شد و آنها حسابی دویدند. بعد از این تمرینات پرفشار استراحت کوچکی به بازیکنان دادیم. البته مشکل کوچکی با نوراللهی داریم که عضلاتش گرفتگی دارد.

سرمربی سرخپوشان در خصوص خستگی بازیکنان از تمرینات سنگین گفت: بازیکنان همه جای دنیا شبیه هم هستند. آنها تلاش خود را می‌کنند، اما در مورد میزان تمرینات، کادرفنی تصمیم‌گیری می‌کند. در حال حاضر نیمی از بازیکنان‌مان را به‌خاطر حضور در تیم ملی در اختیار نداریم. البته آنها باید در اردوی ملی باشند، چون آنجا بیشتر به حضورشان نیاز است. آنها باید به تیم ملی کمک کنند.

برانکو در ادامه اعلام کرد، تیمش در روزهای پیش رو و قبل از پیگیری مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور دو بازی دوستانه دیگر برگزار خواهد کرد.

وی در واکنش به ادامه حواشی در مورد مصاحبه‌اش پس از دیدار با سایپا در خصوص داوران خاطر نشان کرد: مگر من چه حرفی زدم که علیه من در کمیته داوران نامه‌نگاری شده است؟ من گفتم اگر چیزی که به آن فکر می‌کنم را بگویم، شش ماه محروم می‌شوم. آیا حق ندارم فکر کنم؟ آدم‌ها فکر می‌کنند دیگر. من حرف خاصی نزده‌ام و فکر نمی‌کنم این اتفاقات ادامه‌دار باشد.

سرمربی کروات سرخپوشان در مورد موضع نهایی‌اش در خصوص رامین رضاییان گفت: موضع ما را دیگر همه از طریق سایت باشگاه دیده‌اید. دیگر چرا سؤال می‌پرسید؟! این موضوعی برای بحث کردن نیست. در واقع از این جا به بعد،‌ دیگر مسئله موضع من هم مهم نیست. مهم‌ترین مسئله موضع و تصمیم نهایی باشگاه است.

وی تصریح کرد: من از کادر بازیکنانم راضی هستم و نمی‌دانم به جای چه کسی باید رضاییان را بیاوریم. با این حال تصمیم نهایی را مسئولان باشگاه می‌گیرند.