فغانی:سجادی صورت عرقی قهرمانمان رابوسید

علیرضا فغانی روی خط برنامه ورزش و مردم آمد و اظهار داشت: جا دارد قبل از صحبت هایم، بگویم که جامعه داوری نیاز به احترام دارد. انتظار داشتم در حد یک جمله از ما تقدیر شود. دوستان رسانه ای لطف داشتند و خواستند پاداش طلا به ما بدهند.

وی در ادامه افزود:  از طرف مسئولین با ما در این باره صحبتی نشده است. دوست داشتم استقبال گرمتری از ما شود اما انگار جناب سجادی از دست ما ناراحت شده اند و من عذرخواهی می کنم. اتفاقا خیلی خوشحال شدم که جناب سجادی بعد از قهرمانی وزنه بردار کشورمان صورت عرقی او را بوسید.

داور ارزنده فوتبال کشورمان در ادامه تصریح کرد: ابتدا باید به این نتیجه برسیم که از این فوتبال به دنبال چه هستیم. در ورزشگاه ماراکانا حدود 70 هزار آلمانی و برزیلی بدون لیدر تیمهای بخود را بدون مشکل تشویق کردند. همه به دنبال تفریح و لذت هستند. تنها بازی بود که با تمام وجود از قضاوتش راضی بودم و لذت بردم.

وی همچنین اذعان داشت: لطف خدا شامل حال ما شد. رئیس دپارتمان داوری فیفا گفت شاید اسم ایران را شما نشنیده باشید اما داوران آنها دو تورنمنت مهم را پشت سر هم قضاوت کردند. ما تلاش کردیم. فکر نمی کردیم دوباره این اتفاق رخ دهد. اما هیچ چیز محال نیست.

فغانی در پایان گفت: من دیروز که کلیپ رییس جمهور را به من نشان دادند و متوجه شدم به داوران نیز پیام داده، بهترین هدیه را گرفتم. واقعا برایم لذتبخش بود و امید ما چند برابر شد.