رضا شاهرودی انجام داد، در رابطه با صدرنشینی تیم فوتبال پرسپولیس در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: از نظر کسب امتیاز پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و توانسته مسابقاتش را با پیروزی پشت سر بگذارد، اما از نظر عملکرد فنی هنوز شرایط چندان مطلوبی پیدا نکرده است. امیدوارم تعطیلات به نفع پرسپولیس باشد و بازیکنان از این فرصت برای هماهنگی بهتر استفاده کنند.

وی افزود: امسال خط دفاع پرسپولیس شرایط خوبی دارد. حضور سید جلال باعث سازماندهی خط دفاع شده است. اما هنوز تعدادی از بازیکنان شرایط مطلوبی ندارند و امیدوارم بعد از تعطیلات به شرایط ایده ال خود برسند. برای مثال عالیشاه و مسلمان از جمله بازیکنانی هستند که کیفیت سال گذشته خود را ندارند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با حضور محسن ربیع‌خواه در پست دفاع چپ تصریح کرد: ربیع‌خواه هم هنوز نتوانسته مانند برخی دیگر از بازیکنان از نظر فنی کیفیت لازم را داشته باشد. اما حتما برانکو این کیفیت را در او دیده است که او را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد. البته به نظر من بهتر بود برانکو او را به دفاع وسط بیاورد و از انصاری در پست تخصصی‌اش استفاده می‌کرد.

شاهرودی در پایان به جذب بازیکنان خارجی بی‌کیفیت نیز اشاره کرد و گفت: بازیکن خارجی هنگامی به تیم اضافه می‌شود که چندین سطح از بازیکن داخلی بهتر باشد. به هر حال تازه هفته‌های ابتدایی لیگ است و بعد از تعطیلات، کیفیت اصلی این بازیکنان مشخص خواهد شد. آنها باید برای تیم مفید باشند که اگر به کار تیم نیایند، حتما یک پشت پرده‌ای در حضور آن‌ها وجود دارد.