مدافع سابق استقلال  درباره مشکلات خط دفاعی استقلال گفت: استقلال مشکل دفاعی دارد ولی این مشکل فقط به خط دفاع مربوط نمی‌شود. کار دفاعی تیمی از خط حمله شروع می‌شود و به دروازه‌بان ختم می‌شود که استقلال برای رفع این مشکل باید روی دفاعی تیمی خودش کار کند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال درخصوص اضافه شدن بهتاش فریبا به کادرفنی استقلال تصریح کرد: بهتاش فریبا قطعا کمک زیادی به مجموعه استقلال خواهد کرد چون وی تجربه بالایی در مربیگری دارد و می‌تواند کمک حال کادرفنی باشد.

پاشازاده درمورد شایعه خداحافظی مهدی رحمتی از استقلال تاکید کرد: با شناختی که از مهدی دارم بعید می‌دانم چنین تصمیمی داشته باشد و این موضوع یک شایعه است که برای ضربه زدن به استقلال به آن می‌پردازند. اخیراً هم می‌خواهند حسینی را مقابل او عَلَم کنند تا بدین شکل برای استقلال حاشیه سازی کنند. استقلال دو دروازه‌بان خوب دارد و این موضوع بهانه‌ای شده برای گرفتن آرامش از این تیم.

پاشازاده در مورد اینکه گفته می‌شود نیمکت استقلال برای منصوریان زود بود اظهار داشت: این حرف را اصلا قبول ندارم و مشکلات استقلال که به دلیل تغییرات زیاد در ترکیب بوده را نباید به بی‌تجربگی منصوریان ربط داد و او می‌تواند استقلال را از این وضعیت خارج کند.