حسینی: ما فقط دلخوشی می خواهیم

پیمان حسینی درباره قهرمانی فوتبال ساحلی ایران در آسیا، کسب عنوان بهترین دروازه بان قاره توسط خودش، امکانات این رشته و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

گوش حریفان را کشیدیم

مسابقات قهرمانی آسیا امسال با حضور 8 تیم برتر رنکینگ قاره برگزار شد که ما توانستیم قدرتمان را به رخ بکشیم. بعد از نتایج چند سال اخیر نیاز بود در این مسابقات گوش حریفان را بکشیم و قهرمان شویم. خوشبختانه تاکتیک ها را به درستی اجرا کردیم و به قهرمانی رسیدیم.

 

می توانیم قهرمان دنیا شویم

تیم ما روز به روز هماهنگ تر می شود و اگر به المپیک ساحلی اعزام شویم هم می توانیم نتایج خوبی بگیریم. بازی های جام بین قاره ای را نیزدر پیش داریم که دوست داریم با موفقیت در این تورنمنت به کشور برگردیم. ما یکبار در جام بین قاره ای قهرمان شدیم اما واقعا تیم های قدرتمندی در این مسابقات حضور دارند. تیم هایی مانند برزیل، اسپانیا، پرتغال و ... که اگر ما یک قهرمانی داریم، آنها 10 قهرمانی دارند. با این حال شرایط فعلی فوتبال ساحلی ایران شرایط خوبی است و با آمادگی روحی و روانی بالا می توانیم قهرمانی گذشته مان را تکرار کنیم.

 

بهترین دروازه بان آسیا، حاصل تلاش بچه ها بود

من برای دومین بار بهترین دروازه بان آسیا شدم. از این موضوع خوشحالم اما قطعا مجموعه تیم خوب کار کرده که من به این عنوان رسیدم. عنوان های فردی جز موفقیت تیمی به دست نمی آید. همه بچه ها کمک کردند و در نهایت نتایجی که کسب شد، فوق العاده بود.

 

مدام درجا می زنیم

فوتبال ساحلی در چند سال گذشته تغییر و تحولات زیادی داشته و باعث شده این رشته مدام درجا بزند. ما مشکلات زیادی داریم. باید سطح اردوهایمان بالاتر برود، بازی های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم وبرنامه ریزی درستی انجام دهیم. ما همین حالا بلاتکلیف هستیم که آیا به مسابقات المپیک ساحلی اعزام می شویم یا خیر. باید حمایت ها بیشتر شود. اکنون ما قهرمان آسیا شدیم اما هنوز خبری از پاداش ها نیست.

 

دلخوشی می خواهیم

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال قول هایی بابت حمایت از فوتبال ساحلی داده است و امیدوارم این وعده ها عملی شود. فوتبال ساحلی ایران ششمین تیم برتر جهان است اما باید دلخوشی داشته باشیم تا رویه خوبمان را ادامه دهیم.