پسرپروین کارخانه دارد؛پسرمن چه

نادر دست نشان در این باره اظهار داشت: متاسفانه گرمای هوا در آبادان به حدی رسید که مجبور شدیم تمرینات تیم را تعطیل کنیم و به بازیکنان مان استراحت دهیم. دمای هوا در آبادان این قدر بالا بود که دو بازیکن ما از حال رفتند و مجبور شدیم آنها را به بیمارستان انتقال دهیم.

وی در ادامه افزود: حتی کار به جایی رسیده که بازیکن برزیلی ما هم خواستار جدایی شده و دیگر نمی خواهد اینجا بماند. ما نه بودجه کافی برای اردو زدن را داریم و نه گرمای هوا اجازه می دهد تمرین پرفشار برگزار کنیم. از طرفی تمرین هم نداشته باشیم بازیکنان تنبل می شوند.

سرمربی نفت آبادان در ادامه خاطرنشان کرد: از فردا تمرینات مان پیگیری میشود. من امروز به تهران آمدم. یک کار کوچک در فدراسیون داشتم و آن را انجام می دهم و بر می گردم.

وی درباره علت پیشرفت نکردن پسرش در فوتبال مانند اکثر فرزندان فوتبالیست های مشهور اذعان داشت: دلیلش را نمی توانم بگویم چون فنی نیست. کسی مثل محمد پروین پدرش کارخانه دار است و الان مشکل مالی ندارد. اما پسر من چه کار کند؟ اگر بازی اش خوب نبود قبول می کردم. اما او فراتر از لیگ یک است اما حالا لیگ دسته دویی او را با اکراه می خواهند. پسر خواننده ها خواننده می شوند، فرزندان بازیگران بازیگر می شوند و... اما فقط فوتبالیست ها هستند که پسرانشان نمی توانند فوتبالیست شوند. قطعا این قضیه فوتبالی نیست و مسائلی دیگر در آن دست دارد. 

دست نشان در پایان درباره یاد کردن بهداد سلیمی از او در برنامه خندوانه گفت: بهداد پهلوان ایران، آسیا و جهان است. دمش گرم که این قدر به قائمشهر و زادگاهش عرق ورزیده است. او دیروز هم برای تماشای بازی نساجی در ورزشگاه حاضر شده بود.  من افتخار می کنم که او اسم مرا در برنامه خندوانه برد و انشاالله که فوتبال مازندران به حق واقعی اش که داشتن حداقل یک تیم در لیگ برتر است برسد.