اقتصاد قوی راه مبارزه با دشمن

وزیر کشورعصر امروز در جلسه هم‌اندیشی نخبگان و فعالان اقتصادی شهرستان‌های مینودشت، کلاله و مراوه‌تپه به عناصر اصلی اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مردم، عدالت‌محوری، دانش‌بنیان، درون‌زایی و برونگرایی از ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی است.

عبدالرضا رحمانی فضلی افزود: همه باید در اقتصاد مقاومتی احساس مسئولیت کنند، این نوع اقتصاد، اجرای 100 پروژه نیست، بلکه زخم‌های عمیق بر پیکره ایران بی‌عدالتی و عدم‌توازن است که تا درست نشود وضع کشور درست نخواهد شد.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی راهگشاست و این نوع اقتصاد یک تجربه جهانی است. اکنون ثبات قیمت‌ها در کشور ایجاد شده است و  در حال حاضر تورم تک‌رقمی شده است.

رحمانی فضلی اضافه کرد:  دشمنان هیچگاه به قول خود پایبند نیستند، مشروط بر اینکه ما قوی باشیم، باید بنیه دفاعی را 100 درصد قوی کنیم و متحدین را تقویت و شرایط اقتصادی را بهبود ببخشیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه گفت: مؤلفه‌های قدرت را باید قدر بدانیم؛ روی اعتقادات دینی با کسی تعارف نداریم و فقه و اعتقادات دینی در چارچوب حکومت و ولی فقیه است.

وی، مردم را مؤلفه دیگری از قدرت کشور دانست و افزود: اگر مردم را از دست بدهیم، قدرت را از دست داده‌ایم.

وزیر کشور، ولایت و رهبری را سومین مؤلفه قدرت برشمرد و ادامه داد: انسجام و وحدت ملی مؤلفه قدرت دیگر است و اگر این محورها مورد هجمه و تضعیف قرا بگیرد، در لباس دشمن قرار گرفته است.