بهتاش فریبا در مورد شرایط فعلی استقلال در تعطیلات لیگ برتر  گفت: همه چیز در استقلال عالی است و تمرینات به‌صورت منظم و مرتب انجام می‌شود. در استقلال بازیکنان خوبی حضور دارند و مطمئن باشید که این تیم به دوران خوب خودش باز خواهد گشت. اگر به بازگشت استقلال مطمئن نبودم هرگز به این تیم نمی‌آمدم چون سابقه و آبرویم برای من بسیار مهم است.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: استقلال در حال حاضر نیاز به تمرکز بالا دارد و تمام مجموعه باشگاه باید تلاش کنند تا نتایج چهار هفته ابتدایی را جبران کنیم. مطمئناً با یک برد وضعیت تیم تغییر خواهد کرد و امیدوارم در هفته پنجم اولین پیروزی را تجربه کنیم.

 

فریبا در قسمت دیگری از حرف‌هایش راجع به وضعیت پادوانی برای حضور در استقلال و همچنین جذب حقدوست بازیکن نفت تهران گفت: حضور حقدوست در تیم ما قطعی شده است و امیدوارم این بازیکن بتواند به استقلال کمک کند. مسئولان باشگاه درصدد جذب پادوانی بوده و در حال پیگیری هستند تا انتقال او به استقلال نهایی شود.

 

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال همچنین درباره بازی حساس ایران و قطر که روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: بازی با قطر همیشه برای تیم ملی سخت بوده، ولی کی‌روش یک تیم جوان، منظم و سرپا را تشکیل داده است و با این تیم منظم می‌توانیم قطر را شکست بدهیم.

 

وی در خاتمه تصریح کرد: شما می‌بینید که بازیکنانی مثل سردار آزمون و عزت‌اللهی چه عملکردی در اروپا دارند. تیم ملی با چنین بازیکنانی، از قدرت دوندگی بسیار بالایی برخوردار است و امیدوارم گام اول را محکم بردارند.