قناعتی: خانه ای که در رسانه های گفتند به نام ما نیست

ابوالفضل قناعتی به بحث‌هایی که اخیرا درخصوص واگذاری املاک به برخی از کارکنان و مدیران و اعضای شورای شهر به صورت ویژه واگذار شده است، گفت: بحث‌ تعاونی‌ها در شهرداری برای تامین رفاه کارکنان از قدیم‌الایام بوده است.

وی ادامه داد: باید ارگان ها و سازمان‌ها شرایط را به گونه‌ای ایجاد کنند که کارمندان بتوانند خانه‌ای تهیه کنند و شهرداری تهران هم از این موضوع مستنثی نیست. شهرداری تعاونِ‌هایی دارند که به قیمت مناسب خانه واگذار می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این موضوع که در شورای سوم مصوبه‌ای تصویب شده که بر مبنای آن به شهرداری این اختیار داده شده تا در تعاونی‌های مسکن فعالیت داشته باشند، گفت: همچنین این اختیار داده شده که برای خرید زمین‌ها 50 درصد تخفیف قائل شوند.

وی با تاکید بر این موضوع که 600 تا 700 هزار تومان پول برای عضویت در تعاونی‌ها ریخته‌ایم، گفت: عضو شدیم تا بتوانیم خانه‌ای مناسب خریداری کنیم.

به گفته عضو هیات رئیسه شورای شهر اما پیشنهادی که شهرداری برای خرید خانه به ما داد در توان ما نبود و تخفیفش کم بود و ما از دریافت خانه مورد نظر در محله نیاوران انصراف دادیم.

وی تاکید کرد: طی بررسی‌های به عمل آمده قیمتی که در نظر گرفته بودند بالا بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از دریافت خانه انصراف داده‌ایم گفت: اما اسم ما داخل فرم‌ها بوده و عده‌ای به دنبال بداخلاقی سیاسی هستند تا هیات رئیسه شورا را تخریب کنند.

قناعتی تاکید کرد: امیدواریم مسئولین بررسی دقیق انجام دهند. خانه‌ای به نام ما نیست آن خانه‌ای که اعلام شده به نام شهرداری است حتی به نام خانم یا فرزندان بنده هم نیست. اگر آن خانه‌ای که در رسانه‌ها در موردش صحبت شده به نام اوباما هم باشد ما به گردن می‌گیریم.