سعید راد درباره عدم حضورش در دیدار ستارگان ایران و منتخب لالیگا  اظهار داشت: برای من این موضوع که دعوتم کنند یا نکنند اصلا مهم نیست. حتی اگر دعوت هم می شدم نمی رفتم. واقعا وقتی گوشه هایی از بازی آنها را دیدم یخ کردم. آیا واقعا اینها قهرمانانی بودند که من یک زمان برایشان دست می زدم؟ نمی دانم چه اصراری دارند که همچین بازی هایی را برگزار کنند و در مقابل تیم های خارجی چند گل بخورند و از زمین خارج شوند. من حدود 2 سال قبل به این تیم دعوت شدم اما مسایلی را مطرح کردم که با سیاست های آنها همخوانی نداشت و کنار کشیدم. یادم است می خواستند برای مسابقه خیریه به لندن بروند اما چون من روی برخی افراد اعزامی حرف داشتم همانجا کنار کشیدم و دیگر نرفتم.

وی به عنوان یک پرسپولیسی درباره بحث این روزها مبنی بر تشکیل شعبه های جدیدی از پرسپولیس و به ویژه بحث تغییر نام تیم سیاه جامگان به پرسپولیس مشهد گفت: بنده از زمانی که پرسپولیس بولینگ بود و تیم فوتبالی نداشت عضو این باشگاه مجموعه بودم و کارت شماره سه این تیم را داشتم. بعدها پیکان را خریدند و سپس پایه های تیم اصلی پرسپولیس شکل گرفت. من می گویم ما باید به عنوان پرسپولیس آنقدر بزرگ باشیم و بزرگ فکر کنیم که این مسایل برایمان اهمیتی نداشته باشد. اصلا بروند 500 تا پرسپولیس درست کنند به نظر شما چه اهمیتی دارد.

راد اضافه کرد: اینکه بگوییم پرسپولیس شعبه دیگری دارد یا ندارد به نظر من حرف عجیبی است مگر رستوران یا حلیم فروشی است که بگوییم شعبه دارد یا ندارد. ما باید مراقب همین تیم خودمان باشیم تیمی که مربی بادانشی به نام برانکو دارد و می تواند روز به روز بهتر شود. باید مراقب باشیم تا حاشیه ها سراغ این تیم نیایند.

بازیگر ایران اضافه کرد: وقتی می گوییم پرسپولیس 30 میلیون هوادار دارد این حرف شوخی نیست. ما بهترین و پرطرفدارترین تیم آسیا هستیم. حالا چه اشکالی دارد که بروند و پرسپولیس های دیگری درست کنند.

سعید راد درباره بازگشت رامین رضاییان به این تیم بیان داشت: اتفاقا من به محمودخان خوردبین تلفن زدم با ایشان صحبت کردم. نظر من این است که رضاییان به درد پرسپولیس می خورد. ما می پذیریم که رامین رضائیان در مقطعی تصمیمی حرفه ای گرفت و چون ما علاقه مند به تیم خود هستیم گاهی احساسی رفتار می کنیم و این مسئله کاربردی ندارد.رضاییان بازیکنی خوش استیل و خوش فکر است که نمونه آن در فوتبال ایران زیاد نیست. صددرصد با بازگشت او به تیم موافق هستم.