افتتاح اولین رویداد هم آفرینی همراه اول

اولین رویداد از مجموعه رویدادهای کارآفرینی همراه اول، با رویکرد رویدادهای متداول در این حوزه و انتخاب کسب و کارهای نوپا، صبح روز دوشنبه ۸ شهریور ماه آغاز به کار کرد.

در این مراسم که در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، با اشاره به مراکز رشد همراه اول و دانشگاه شهید بهشتی، دغدغه های فضای کارآفرینی، ایجاد زیرساخت های مناسب و برنامه های راهبردی جهت تمرکز بر رشد کارآفرینی در حوزه ICT، تشریح شد.

موضوعات رویداد هم آفرینی در حوزه ICT و صرفاً شامل سلامت همراه، آموزش همراه، انرژی و محیط زیست، بازی های رایانه ای و تجارت الکترونیک است.

در این مراسم علاوه بر سخنرانی مدیران همراه اول و مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی، دو کارگاه آموزشی در حوزه کسب و کار نیز برگزار شد.

ارزیابی اولیه تیم های شرکت کننده، توسط کمیته تخصصی انجام شده و تیم ها جهت شرکت در رویداد، انتخاب و پس از داوری طرح های برگزیده انتخاب می شوند. در روز اختتامیه، ۳ طرح برتر اعلام و علاوه بر دریافت جوایز ارزنده، مذاکره جهت حمایت همراه اول از تیم های برتر آغاز خواهد شد.

اختتامیه اولین رویداد از مجموعه رویدادهای هم آفرینی همراه اول با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی از ۲۷ تا ۲۹ شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.