حرکت قایق های سپاه گشت زنی ساده نبود بوی جنگ می داد!

 پایگاه آمریکایی پی جی مدیا (Pjmedia) در گزارشی با عنوان "ایران از جنگ با آمریکا استفبال می کند" به رویایی قایق های تندرو سپاه با ناو آمریکایی پرداخت و نوشت: هفته گذشته بود که 4 قایق تندروی سپاه ایران در نزدیکی تنگه هرمز به ناو جنگی آمریکا نزدیک شدند و مقامات نظامی آمریکا تنها این اقدام خطرناک ایران را ناایمن و غیر حرفه ای توصیف کردند.

 

این پایگاه آمریکایی نوشت: «در حقیقت باید گفت، این اقدام ایران غیر حرفه ای هم نبوده است و این حرکت قایق های سپاه یک دریانوردی و گشت زنی ساده محسوب نمی شود و مشخصا نشان می دهد که ایران برای جنگ آماده است. اقدام قایق های ایرانی در حالی بوده است که ناو آمریکایی چندین بار هشدار داده است و حتی امکان افزایش تنش و درگیری نیز وجود داشته است.

اکنون نیز دولت اوباما به طور عمد توجهی به این وقایع نمی کند و تفکر این است که کاخ سفید، عموم مردم آمریکا را در زمینه اقدام موفقیت آمیز اوباما در زمینه رابطه با ایران، فریب داده است و چیزی که مشخص است این است که ایران تغییری در سیاست های خود لحاظ نمی کند.»

 

 

پی جی مدیا افزود: «برخی از مقامات ایرانی حتی با صراحت بیان می کنند که ایران در هر زمان خود را برای جنگ با آمریکا و اسرائیل آماده می کند و مقامات نظامی ایران دائما از آمادگی خود برای مقابله و حمله به آمریکا سخت می گویند. رهبر پیشین ایران آقای خمینی نیز، آمریکا را دشمن بزرگ خواند و همچنان شعار مرگ بر آمریکا بر سر زبان های مردم ایران است.»

 

 

این پایگاه خبری آمریکایی در پایان نوشت: «اکنون ایران به این نتیجه رسیده است که اوباما در قبال موضع گیری های ضعیف است و باید گفت در این زمینه ایران درست فکر می کند و باید منتظر ماند تا چه زمانی این روند سیاستی از سوی دولت اوباما ادامه دارد.»