آزادی جهنم قطری ها می شود!

رضا حسن‌زاده با بیان اینکه قطری‌ها سرمایه‌گذاری دراز مدتی را برای فوتبالشان در نظر گرفته‌اند، گفت: نباید تیم ملی قطر را دستکم بگیریم و فکر کنیم که از پیش‌ برنده هستیم و به همین خاطر با غرور بازی کنیم، زیرا غرور باعث می‌شود تا مقابل چشم هوادارانمان بازی خوبی از خود ارائه نکنیم.

وی تأکید کرد: در گذشته کشورهای عربی همیشه برای ما زنگ تفریح بودند اما چند سالی است با سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام داده‌اند، به دنبال این هستند تا در فوتبال دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند.

مدافع پیشین تیم ملی تصریح کرد: شامگاه پنجشنبه دیدار سختی را مقابل قطری خواهیم داشت که تعدادی از بازیکنان این تیم تابعیت قطری گرفته‌اند و می‌خواهند با این تیم به جام جهانی صعود کنند.

حسن‌زاده ادامه داد: با شناختی که از کی‌روش دارم، می‌دانم که او اردوی خوبی را در ایتالیا برگزار کرده و در این چند روز هم در تهران تمرینات تاکتیکی را انجام داده تا بازیکنانش بتوانند یک دیدار جذاب و تماشاگرپسند را ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید از ابتدای دیدار اجازه ندهیم حریف به دروازه ما نزدیک شود، زیرا آنها بازیکنان خطرناکی دارند و یک لحظه غفلت باعث می‌شود تا دروازه تیم ما باز باشد و با شگردی که آنها همیشه بعد از زدن گل دارند و مرتب خود را به مصدومیت می‌زنند، باعث شود تا بازیکنان ما عصبی شده و روی به بازی احساسی بیاورند.

مدافع پیشین تیم ملی در خصوص حضور معاون اول رئیس‌جمهور در تمرین تیم ملی ایران، گفت: خوشحالم که مسئولان کشور نیز به فوتبال ملی اهمیت زیادی می‌دهند و حضور معاون اول رئیس‌جمهور توانست روحیه بازیکنان را برای دیدار مقابل قطر دوچندان کند.

حسن‌زاده در پایان گفت: دیدار ایران و قطر روز هواداران است و مطمئنم آنها ورزشگاه را پر خواهند کرد و چنان جهنمی را برای قطری‌ها به وجود خواهند آورد که آنها حتی به فکر اینکه به دروازه ایران برسند را نخواهند کرد.

 دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ساعت ۲۱ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.