استان کرمان ۶ هزار و ۵۴۴‌ شهید تقدیم اسلام کرده‌ است

محمد‌رضا حسنی‌سعدی شب گذشته در مراسم یادواره 15 شهید شرف‌آباد کرمان اظهار داشت: اگر مسئله شهادت  نبود دین ما به جایی نمی‌رسید و از صدر اسلام بزرگانی با شهادت درخت اسلام را آبیاری کردند.

وی گفت: اگر شهادت نبود انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید و این شهدا بودند که استقلال و آزادی را برای ما به ارمغان آوردند.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور‌ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه 188 هزار شهید مستقیما در دفاع مقدس به شهادت رسیدند افزود: اگر این شهیدان جان خود را کف دست نگذاشته بودند و در راه اسلام به جبهه نرفته بودند امروز کشور اسلامی در دست بیگانگان بود همانطور که بسیاری از کشور‌های اسلامی در منطقه زیر سلطه بیگانگان اداره می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه خون پاک شهیدان ریشه بعثی‌ها را خشکاند و صدام را به سزای عملش رساند خاطر‌نشان کرد: همچنان که خون شهیدان می‌جوشد راه شهادت تداوم دارد و دفاع همچنان باقی است.

سردار حسنی‌سعدی با بیان اینکه اکنون هم در راه دفاع از حریم آل‌الله بهترین مردمان ما به شهادت می‌رسند با گرامیداشت یاد و خاطره شهید الله‌دادی گفت: این شهید آخرین بار برای رفتن به سوریه پای مادرش را بوسید و در آنجا هم به دست بدترین دشمنان اسلام به شهادت رسید و این نشان از احترام به والدین است و زندگی شهیدان سراسر درس و پند است.

وی با اشاره به اینکه سفره امنیت را شهدا برای ما پهن کردند و ما بر سر سفره شهیدان نشسته‌ایم افزود: باید در درون نظام وحدت را حفظ کرده و در مسیر انقلاب با ولایتمداری توسعه اسلام ناب محمدی را دنبال کنیم.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور‌ایثارگران استان کرمان اظهار داشت: شهدا توقع دارند تا هر فردی در وظیفه و مسئولیتی که دارد بهترین باشد و شهدا می‌خواهند که دانش‌آموزان درس‌خوان، خواهران با حفظ و رعایت حجاب، کسبه با رعایت انصاف و مسئولان با خدمت صادقانه به مردم مسیر و راه انقلاب را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه استان کرمان 6 هزار و 544‌شهید تقدیم اسلام کرده‌ است خاطر‌نشان کرد: دشمن هیچگاه دست از دشمنی بر نمی‌دارد و از صدر اسلام نیز اینگونه بوده‌است.

حسنی‌سعدی با اشاره به اینکه امروز کشور به اجرای اقتصاد مقاومتی با توجه به جنگ اقتصادی که دشمن راه‌اندازی کرده نیازمند است گفت: امروز تحقق اقتصاد مقاومتی خواسته شهیدان است.

وی با بیان اینکه شهیدان به هیچ وجه اهل اسراف نبودند اظهار‌داشت: اسلام با مصرف صحیح مشکلی ندارد بلکه مصرف به اندازه سفارش شده و در جبهه‌ها هم شهیدان حاضر نبودند از امکانات واحد تدارکات تا آخرین لحظه استفاده کنند.

به گزارش تسنیم ششمین یادواره 15 شهید والامقام شرف‌آباد کرمان با برنامه‌های متنوع فرهنگی مذهبی و مداحی مداحان اهل‌بیت (ع) در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) همراه بود.