ایران مقابل قطر از امتیاز هواداران خود استفاده می کند

روزنامه الشرق قطر مصاحبه‌ای را با حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور را پس از حضور در تمرین عصر دیروز (چهارشنبه) تیم ملی قطر در ورزشگاه آزادی تهران منتشر کرده است.

آل ثانی درباره وضعیت تیم ملی قطر پیش از آغاز بازی برابر ایران در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه گفت: اعتماد بسیار زیادی به توانمندی‌های بازیکنان تیم ملی قطر برای ارائه بازی قدرتمند و با کیفیت فنی مناسب در بازی برابر ایران دارم. قطر می‌تواند نتیجه مثبتی را در این بازی کسب کند و بازیکنان با تمرکز زیاد می‌خواهند بازگشت موفقیت‌آمیزی به دوحه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به رنکینگ تیم ملی ایران در سطح آسیا و جهان گفت: ایران بهترین تیم آسیایی در رنکینگ فیفا و یکی از بهترین تیم‌های گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه است. ایران در بازی برابر قطر از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران خود استفاده می‌کند و تشنه پیروزی است.

آل ثانی درباره کیفیت و آمادگی تیم ملی قطر هم اظهار داشت: یکی از بهترین تیم‌های ملی فوتبال قطر در سال‌های اخیر را پیش رو داریم و نتایجی که طی دو سه سال اخیر کسب کردیم در مدت طولانی نتوانستیم به‌دست آوریم. کارنیو، سرمربی تیم ملی قطر گروهی از بهترین بازیکنان را در اختیار دارد و می‌تواند تیم خوبی را روانه میدان کند. ما منتظر کسب نتیجه خوبی در بازی برابر ایران هستیم، البته حریف‌مان هم بسیار خوب بازی می‌کند و از سرمربی بسیار بزرگی برخوردار است.