مشکلات فرودگاه جیرفت برطرف می‌شود

یحیی کمالی‌پور  صبح امروز در نشست بررسی موانع و رفع مشکلات بخش کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما باید به دنبال تولید محصولات با کیفیت و استاندارد دنیا باشیم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه مسئولان در حوزه عملکردی خود می‌توانند با تلاش و همت تحول ایجاد کنند و زمینه رشد منطقه را ایحاد کنند.

وی با بیان اینکه در گذشته به جای اینکه دنبال کار کارشناسی باشیم به دنبال کارهای سیاسی بوده‌ایم افزود: مدیران به جای رسیدگی به مشکلات مردم به دنبال این کار بودند که جای خود را مستحکم کنند و یکی از مشکلات مدیران عدم ثبات مدیریتی بوده است.

کمالی‌پور خاطرنشان کرد: مردم منطقه با نگاه به گذشته امروز کسی رو به مجلس فرستادن که هیچ وابستگی سیاسی و حزبی ندارد و تنها در راه خدمت به مردم منطقه گام بر می‌دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید از فارغ‌التحصیلان در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم و مسائل سیاسی را کنار بگذاریم و تنها برای توسعه منطقه جنوب کرمان بیاندیشیم.

وی افزود: پرونده انتخابات بسته شده است و امروز جابه‌جایی‌هایی که مدیران دستگاه تشخیص می‌دهند به پای نماینده ننویسید.

کمالی‌پور عنوان کرد: مسایل سیاسی و منطقه‌ای را از شهر ما باید جمع شود و نباید برای قومیت‌ها تفکیک قائل شویم باید با تدبیر حرکت کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات نماینده پیشین مردم در مجلس گفت: باید ظرفیت‌ها را در راستای اعتلای جیرفت و عنبرآباد استفاده و در این راستا  نیرو سازی و در مرکز کشور ساماندهی شوند.

وی بیان کرد: مشکلات فرودگاه جیرفت در دست اقدام است و با پیگیری‌های انجام شده معاون فرودگاه‌های کشور به منطقه سفر خواهد کرد.

کمالی‌پور گفت: جنوب استان کرمان در کشور در زمینه کشاورزی رتبه‌های بسیار خوبی دارد و  باید از این فرصت‌ها برای پیشرفت و ایجاد ثروت استفاده کند.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلمه محروم بودن را باید از ذهن مردم حذف کنیم زیرا محروم کسانی هستند که رتبه‌های اول تا سوم تولیدات کشاورزی و تمدن هفت هزار ساله را ندارند.

وی با اشاره به اینکه محصولات کشاورزی منطقه جنوب باید شناسنامه‌دار شوند و با برند  جیرفت و عنبرآباد به بازار عرضه شوند گفت: به دنبال تولید محصولات ارگانیک هستیم و این یکی از اولویت‌ها‌ی جهاد کشاورزی باید باشد که  در این راستا باید از علم روز استفاده شود.