پایان جولان موتورهای قاچاق در استان سمنان

محمد اسماعیل حداد دباغی با اشاره به برخی گزارش‌ها مبنی بر ایجاد مزاحمت و سلب آرامش و آسایش شهروندان از سوی راکبان موتورسیکلت‌های سنگین در سطح استان، اظهار کرد: پیگیری ویژه موضوع و برخورد قانونی با عاملان این ناهنجاری ها ابلاغ شد.

این مسئول انتظامی با بیان این که تحقیقات اولیه پلیس در این خصوص به طور نامحسوس انجام شد افزود: با تائید گزارش های دریافتی و هماهنگی با مرجع قضائی، عملیات توقیف موتورها به اجرا درآمد.

سرهنگ حداد دباغی ادامه داد: مالکان سه دستگاه از این موتورهای سنگین در شهرستان گرمسار شناسایی شدند و پس از حضور در منزل آنان و با رعایت کامل موازین قانونی، بازرسی لازم صورت گرفت.

وی با اعلام کشف هر سه دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز و قاچاق در این بازدیدها تصریح کرد: با تلاش ماموران، یک دستگاه دیگر در سمنان و یک دستگاه موتورسیکلت هم در شاهرود کشف و توقیف شد.

به گفته حداد دباغی پس از تکمیل پرونده این موتورهای غیرمجاز و قاچاق، برای ادامه مراحل قانونی تحویل اداره تعزیرات شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با اشاره به ارزش نزدیک به یک میلیارد ریالی موتورهای توقیفی تاکیدکرد: با اندک افراد بی توجه به موازین قانونی که با رفتار هنجارشکنانه خود موجب بی نظمی و ناامنی می شوند، قاطعانه برخورد می کنیم.

 اعلام به موقع مواردی که سبب سلب آرامش و آسایش عمومی می شود به مرکز فوریت های پلیسی 110 در پیشگیری از جرائم و آسیب ها نقش مهمی دارد.