یک کشته و ۳ مصدوم در تصادف خیابان توحید قزوین

سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان قزوین اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در خیابان توحید قزوین بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راهور جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران پلیس راهور مشخص شد یک دستگاه ریو با دو سرنشین با یک دستگاه کامیون که در عرض خیابان پارک شده بود برخورد کرده که در این سانحه راننده و دو سرنشین خودوری ریو و همچنین راننده کامیون مصدوم و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور استان افزود: متاسفانه سرنشین 24 ساله سواری ریو به علت شدت جراحات وارده در حین انتقال به بیمارستان فوت کرد.

محمدی با اشاره به علت وقوع تصادف عنوان کرد: کارشناس پلیس راهور، علت این حادثه را عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده کامیون اعلام کردند.

کنترل یک هزار و 260 دستگاه اتوبوس مسافربری

نصراله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار داشت: تیم ویژه‌ای به منظور کنترل ضربتی غیر منتظره ناوگان مسافربری عمومی به ویژه اتوبوس‌ها در محور آزاد راه "قزوین – زنجان" تشکیل و با هدف ارتقاء امنیت ترافیک در ناوگان مسافربری، تخلفات رانندگان اتوبوس را کنترل کردند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح غیر منتظره روز گذشته یک هزار و 260 دستگاه اتوبوس کنترل، 13 جلد مدارک و دفترچه رانندگان اخذ، 43 مورد تخلف رانندگان و شرکت‌های مسافربری جهت طرح در کمیسیون ماده 11 و ماده 12 احصاء و به سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان معرفی شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه در این طرح 13 فقره تخلف رانندگان احصاء و اعمال قانون شد، عنوان کرد: هدف از اجرای طرح ، تشدید کنترل و برخورد با تخلفات، کاهش و پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار و ارتقاء امنیت ترافیکی ناوگان مسافربری و حفظ جان هموطنان در طول سفر است.

راز 7 فقره سرقت سارق قزوینی برملا شد

محمد قاسم طرحانیی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین، اظهار داشت: در پی چند فقره سرقت دوچرخه در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 11 مدرس قزوین،مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در حین گشت‌زنی به فردی مشکوک شده و پس از دستگیری و انجام بازجویی فنی، متهم به پنج فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ طرحانی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از منزل سارق تعداد پنج دستگاه دوچرخه، دو دستگاه لپ تاب، 16 دستگاه گوشی موبایل، هشت عدد فلش مموری، 20 عدد رم، پنج دستگاه ضبط خودرو، سه دستگاه پنل ضبط خودرو، سه دستگاه باند ضبط خودرو، یک دستگاه سنگ فرز، دو دستگاه دلر، چهار دستگاه دوربین مدار بسته کشف شد.

وی بیان کرد: پس از انجام مراحل قانونی متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.