خیرا علاقه مندان به فوتبال شاهد تنش عجیبی بین دو جنتلمن فوتبال کشورمان بودند و اتفاقی که حیرت همه را به همراه داشت حالا به شکلی زیبا آن هم از طرف سرمربی پرسپولیس که همواره اعلام کرده ایران را کشور دوم خود می‌داند، در حال ختم به خیر شدن است.

 

«از کی‌روش مایوس شدم، او نباید گروکشی بازیکن کند». همین یک جمله از سرمربی پرسپولیس کافی بود تا شعله‌های اختلاف میان او و کی‌روش بالا بگیرد. تنش تا جایی ادامه پیدا کرد که سرمربی تیم ملی در بیانیه‌ای تند خطاب به برانکو گفت:«او ترجیح داد سنگ پرت کند و پس از آن دستانش را پنهان کرد. آقای برانکو به اندازه کافی زمان خواهد داشت که به تمامی هواداران ایرانی در مورد روش حمایتش از فوتبال ایران توضیح بدهد». از آن روز تا به حال برانکو هیچ پاسخی به بیانیه‌های تند کی‌روش نداد. تا اینکه روز گذشته اعلام شد برانکو برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آزادی می‌رود. اتفاقی که باعث خوشحالی هواداران تیم ملی شد و آنها را امیدوار کرد که این دو مربی بزرگ فوتبال ایران بار دیگر روابط‌شان بهبود پیدا کند.

 

برانکو با این حرکتش حالا پس از چند ماه روشی که برای حمایت از فوتبال ایران انتخاب کرد را در عمل به خوبی توضیح داد. از سکوت چند ماهه برای حفظ آرامش فضای فوتبال کشور تا حضور فیزیکی در ورزشگاه آزادی برای حمایت از تیم ملی ایران.