برانکو جویای حال بازیکن استقلال شد

 مراسم همایش سلامت و پزشکی که با هدف تقدیر از پزشکان لیگ برتری برگزار شد، امروز میهمانان ویژه‌ای از جمله برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس داشت که در این مراسم حاضر شد و مورد استقبال حاضرین و پزشکان شرکت‌کننده در این مراسم قرار گرفت.

در این مراسم برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، دکتر علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال، دکتر کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال، دکتر حبیب‌الله شیرازی رئیس هیأت فوتبال استان تهران، دکتر مسعود قربانی پزشک تیم نفت تهران، دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری پزشک تیم سایپا و برخی دیگر از پزشکان تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف حضور داشتند که در این مراسم از این پزشکان ورزشی تقدیر به عمل آمد. 

* در حالی که قرار بود مراسم در ساعت 16 آغاز شود اما به دلیل برنامه‌های برانکو و حضور او در تمرین تیم پرسپولیس این مراسم 30 دقیقه زودتر آغاز شد.

* برانکو امروز بارها با محمود خوردبین بر سر لباس‌هایی که پوشیده بود شوخی می‌کرد و حتی گفت که فرزندان سرپرست تیم پرسپولیس باید به خودشان افتخار کنند که چنین پدر خوش‌تیپی دارند!

* برانکو، خوردبین و اصغر نیک‌سیرت مترجم برانکو در اتاق میهمانان ویژه مستقر بودند تا برنامه آغاز شود که دکتر نوروزی و دکتر ستوده هم به جمع آنها اضافه شدند و مورد استقبال گرم برانکو قرار گرفتند.

* برانکو از پزشکان استقلال درباره زمین تمرین این تیم و همچنین بازی‌های تدارکاتی استقلال سؤالاتی پرسید که پزشکان استقلال به وی توضیحاتی دادند و همچنین به برانکو گفتند که اگر پرسپولیس در زمین شهید کاظمی تمریناتش را انجام دهد برای استقلالی‌ها بهتر خواهد بود چرا که دیگر نیاز ندارند امکانات سخت‌افزاری را هر روز از زمینی به زمین دیگر ببرند.

* برانکو از پزشکان استقلال از آخرین وضعیت روزبه‌ چشمی بازیکن مصدوم آبی‌پوشان سؤالاتی کرد و آرزوی سلامتی برای وی نمود. 

* از نکات جالب توجه؛ اطلاعات بالای پزشکی برانکو بود چرا که دقایقی با پزشکان استقلال در خصوص  جزئیات مصدومیت‌های شایع در بین فوتبالیست‌ها صحبت کرد.

* دکتر نوروزی همچنین برای سرمربی پرسپولیس از اقداماتی که برای ورزشکاران ایرانی در المپیک 2016 ریو انجام شده بود صحبت‌هایی کرد.

* در زمان برگزاری مراسم کلیپی از مراسمی که برانکو برای افطاری دادن ترتیب داده بود پخش شد که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

* مجری مراسم با تقدیر از برانکو که در این همایش شرکت کرده بود عنوان کرد که او سفیر سلامت این مراسم است. 

* در ادامه از پزشکان تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف با اهدای تقدیرنامه و هدیه‌ای تقدیر شد که البته نکته جالب توجه و عجیب این بود که تقدیرنامه‌ها جابه‌جا شده بود و هر پزشکی تقدیرنامه فرد دیگری را دریافت کرد!

* همچنین کلیپی از سوگندنامه پزشکی توسط تعدادی از پزشکان جوان در این مراسم پخش شد.

* در ادامه این همایش از طرف باشگاه پرسپولیس لوح تقدیری به دکتر سیف که از همکاران فدراسیون فوتبال است اهدا شد و از زحمات او تقدیر کردند.

* پس از اینکه برانکو 45 دقیقه در این مراسم شرکت کرد با عذرخواهی از حضار به دلیل اینکه باید در تمرین پرسپولیس شرکت می‌کرد این مراسم را ترک کرد.