با "هم‌آهنگ" رایتلی موسیقی گوش دهید

این اپراتور به‌عنوان اپراتور پیشگام در ارایه خدمات نوین بر بستر شبکه تلفن همراه، امکانی را برای مشترکین خود فراهم آورده است تا بتوانند به‌صورت رایگان به مجموعه‌ای متنوع و کامل از موسیقی غنی ایران زمین با عنوان خدمت "هم‌آهنگ" دسترسی داشته باشند.

براساس این خبر این سرویس به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق دیتای رایتل از دامنه گسترده‌ای از موسیقی‌ بهره‌مند شوند. در حال حاضر مشترکین می‌توانند آهنگ‌های مورد علاقه خود را به ‌صورت استریم گوش دهند و در آینده نزدیک امکان بهره‌مندی از آهنگ‌ها به صورت آفلاین نیز وجود خواهد داشت.

گفتنی است تمامی آثار با رعایت کامل حقوق مالکیت مادی و معنوی مولفین و ناشران در دسترس مشترکین قرار گرفته است. این اقدام رایتل، گامی در جهت حمایت از آثار هنری و هنرمندان این مرز و بوم است.

برای دسترسی به این سرویس کافی است مشترک با استفاده از دیتای سیم‌کارت رایتل و از طریق برنامه‌های کاربردی هماهنگ در Android و iOS از این سرویس استفاده کند.

همچنین امکان ایجاد فهرست پخش از موسیقی‌های منتخب شخصی نیز فراهم آمده است.

شایان ذکر است این سرویس در هر دو پلتفرم Android و iOS قابل استفاده است و کاربران می‌توانند آخرین نسخه از برنامه هماهنگ را از App Storeهای مطرح مربوطه مانند Google Play Store ، بازار و Apple ITunes دانلود نمایند.

لازم به ذکر است این خدمت برای کلیه مشترکین رایتل رایگان است و مشترکین تنها هزینه پهنای باند مصرفی را پرداخت خواهند نمود.