خاطره اسدی در اینستاگرامش نوشت:


همراهان همیشگیِ من سلام
خواستم توی این پست راجع به دایرکت ها و پیغامهایی که به من دادید و ناراحت و عصبانی بودید از آدمها و پیجهای فیک توضیح بدم.


این روزها توی دنیای مجازی این اتفاقات زیاد می افته و متاسفانه گریبان گیره پیج همه ی هنرمندان شده.


از طریق پیج خودم اعلام میکنم که دو هفته ی پیش ، خارج از دنیای مجازی وارد عمل شدم و برای دفاع از هویت و شخصیت ام ، با این افراد از طریق قانونی مقابله کردم.


خوشبختانه پلیس فتا در کمال صبر و شکیبایی پیگیری های لازم را انجام دادن. (که خیلی خیلی ممنونم ازشون)

امیدوارم روزی فرهنگ سازی بشه و یاد بگیریم احترام بزاریم .یاد بگیریم برای تخلیه ی عقده ها یا خصومت شخصی یا ناکامی های زندگی به پیج هنرمندان یا بقیه ی آدمها هجوم نبریم ، حتی اگه اون شخص رو دوست نداریم !

سرک کشیدن توی زندگی مردم و فحاشی و بر چسب زدن بهشون واقعیت های زندگی رو تغییر نمیده، تو همونی که هستی می مونی و درجا می زنی و اونا زندگیشونو می کنن و می رن جلو.
هر کس که توی این حرفه هست به سهم خودش در طول مدت فعالیتش پیش مردم و همکارانش جایگاه و اعتباری بدست آورده که این اتفاقات نمی تونه خدشه ای بهش وارد کنه.

و در اخر امیدوارم اون دسته از افراد، انقدر خوشبخت و خوشحال و پُر مشغله و موفق بِشَن که وقتی برای سرک کشیدن تو زندگی بقیه ،و پیچ تقلبی ساختن و فحاشی و تهمت و آزار و اذیت و کارهای غریب این چنینی ، نداشته باشند, باشد که رستگار شوند.