پیگیری برای ثبت صحیفه سجادیه

"حسین امیرعبداللهیان" در دیدار اعضای ستاد کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، از توکل به خدا، توسل و پیروی از معارف اهل بیت(ع) و درایت و هدایت حضرت امام و مقام معظم رهبری و حضور مردم به عنوان عوامل مهم و رمز پیروزی انقلاب اسلامی نام برد و اظهار کرد: امروز در شرایطی به سر می بریم که دشمنان اسلام و انقلاب درصدد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اما همین عوامل موجب درخشش نظام و گروه های مقاومت اسلامی در سراسر جهان شده است.
وی با اشاره به نقش دشمنان اسلام در ترویج تفکرات تکفیری تروریستی در منطقه، تصریح کرد: با وجود حمایت های آشکارا و پنهان بسیاری از کشورها از گروهک های تروریستی نظیر داعش، اما شاهد غلبه گفتمان انقلاب اسلامی بر سایر تفکرات ناصواب در سطح منطقه می باشیم.
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در ادامه ضمن قدردانی از دست اندرکاران کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، بر توجه جدی به بعد رسانه ای این رخداد مهم تاکید کرد و گفت: شعاع انوار این کنگره باید از مرزهای جغرافیایی استان هرمزگان و ایران اسلامی عبور کند و کام تشنگان معارف اهل بیت(ع) در اقصی نقاط جهان را سیراب سازد.
وی در خاتمه با اشاره به آثار ارزشمند امام سجاد(ع) و نقش آن در هدایت بشریت بسوی رستگاری، عنوان کرد: کار ثبت صحیفه سجادیه و رساله حقوق آن حضرت در مجامع بین المللی با همکاری وزارت امورخارجه و کتابخانه ملی مجلس پگیری می شود.
"علی علامه زاده" دبیر کنگره بین المللی امام سجاد(ع) نیز با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد برگزاری، به فلسفه شکل گیری آن اشاره کرد.
گفتنی است: کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) از شش سال پیش هرساله ٢٥ محرم، مصادف با سالروز شهادت زین العابدین با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی به میزبانی استان هرمزگان و به مرکزیت شهر بندرعباس برگزار می شود.