۵۳۴ خودروی شخصی در استان کرمانشاه توقیف شد

سرهنگ محمد مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه براساس مقررات، مسافربری با وسیله نقلیه شخصی ممنوع است اظهار داشت: در پنج ماهه نخست امسال 4000 خودروی مسافربر شخصی در استان کرمانشاه جریمه شدند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با بیان اینکه رانندگان دارای خودروی شخصی در استان کرمانشاه اجازه جابه‌جایی مسافر در سطح شهر را ندارند، گفت: قانون نیز برای این افراد جریمه‌ای 20 هزار تومانی را در نظر گرفته است.

مرادی با اشاره به اینکه در پنج ماهه نخست امسال 534 دستگاه خودروی شخصی به دلیل جابه‌جایی مسافر و عدم توجه به تذکرات پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شده است، عنوان کرد: آن دسته از خودروهای شخصی که قصد فعالیت به عنوان مسافربر را دارند، می‌توانند به شرکت تاکسیرانی مراجعه کرده و درخواست تاکسی یا تبدیل خودروی خود به تاکسی را ارائه دهند.

وی به مردم هشدار داد که از خودروهای مسافربر شخصی و غیرمطمئن استفاده نکنند و افزود: این ممنوعیت مسافربری برای تمام خودروهای شخصی است و شهروندان حتی‌المقدور سعی کنند که  برای ترددهای داخل شهری و بین شهری به طور حتم از خودروهای مسافربر عمومی و مجاز استفاده کنند و سوار اتومبیل‌های شخصی نشوند