ترافیک سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی استان البرز

رضا اکبری اظهار داشت: این ترافیک و کندی تردد در آزادراه تهران-کرج-قزوین و جاده کرج-چالوس گزارش شده است که در این محدوده‌ها ترافیک بسیار سنگین است.

وی ادامه داد: براساس گزارش‌های ارسالی بار ترافیکی در خط شمالی آزادراه تهران-کرج از محدوده پل کلاک تا پل فردیس و همچنین در آزادراه کرج-قزوین از محدوده پل فردیس تا مهرویلا ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه در خط جنوبی آزادراه تهران- کرج نیز ترافیک بسیار سنگینی اعلام شده است، خاطرنشان کرد: ترافیک در جاده کرج-چالوس در مسیر جنوب به شمال از محدوده میدان امیرکبیر تا آدران سنگین و در ادامه مسیر نیمه سنگین است.

اکبری در ادامه سخنان خود با اشاره به استقرار تیم‌های پلیس در محور کرج چالوس گفت: در این راستا و به منظور روان‌سازی ترافیک در این محور با توجه به حجم تردد خودروها 21 تیم پلیس در محور کرج چالوس مستقر شده است.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان نیز باید ما را در انجام مأموریت خود یاری دهند، خاطرنشان کرد: به منظور رفع مشکلات ترافیکی مسافران از توقف در حاشیه جاده، انحراف به چپ و توقف در شانه خاکی جاده خودداری کنند چرا که موجب ترافیک بیشتر و ایجاد حوادث احتمالی خواهد شد.