فصل که آغاز شد اما خبری از حاج محمدی در ترکیب اصلی استقلال نبود. محمدحسین کنعانی زادگان که با رقمی قابل توجه جذب شده بود به ترکیب یازده نفره راه یافت و البته هرایر مگویان که در طول دو فصل اخیر نشان داده آماده ترین مدافع استقلال محسوب می‌شود.

استقلال در خط دفاع و طی 4 هفته ابتدایی لیگ عملکرد ضعیفی ارائه داد اما باز هم به حاج محمدی بازی نرسید. حتی آسیب دیدگی شدید کنعانی زادگان هم به فریاد حاج محمدی نرسید و این نشان از عدم اعتماد کادر فنی به این مدافع بود. نیمکت نشینی و بعضا سکونشینی حاج محمدی ادامه داشت تا اینکه تعطیلات لیگ از راه رسید. این مدافع در طول تعطیلات تمرینات فشرده‌ای انجام داد تا شاید به ترکیب استقلال راه پیدا کند اما جذب پادوانی تمام رشته‌های او را پنبه کرد تا حاج محمدی همچنان روی نیمکت و سکو بنشیند و عملکرد سایر مدافعان استقلال را تماشا کند.

برای بازی مقابل ماشین سازی، منصوریان نام حاج محمدی را از لیست 18 نفره خط زد تا او از طریق تلویزیون نظاره گر بازی تیمش باشد. حاج محمدی در حالی به یک سکونشین در استقلال بدل شده که مبلغ قراردادش بالاتر از برخی بازیکنان کلیدی این تیم است. 1/1 میلیارد برای یک فصل، مبلغ قرارداد حاج محمدی است که هنوز هم دلیل امضای آن از سوی مدیران استقلال مشخص نشده.

حاج محمدی در طول 5 بازی – او قطعا مقابل ماشین سازی به میدان نمی‌رود- حتی یک دقیقه هم به زمین نرفته و در ترکیب استقلال حضور پیدا نکرده است. با این آمار می‌توان لقب گرانترین سکونشین تاریخ لیگ برتر را به این مدافع 25 ساله داد. مدافعی که 1/1 میلیارد گرفته تا روی نیمکت و یا سکو بنشیند و تماشاگر بازی‌های تیمش باشد.