علیرضا منصوریان در گفت و گویی درباره دیدار روز جمعه تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: نمی توانم بگویم به دربی فکر نمی کنم. اما در حال حاضر تمام تمرکزم را روی بازی مقابل ماشین سازی قرار داده ام. چون سه امتیاز این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد. اگر بتوانیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم آن وقت با شرایط روحی بسیار بهتری به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت. در واقع این برد برای استقلال بسیار ضروری است. 

وی درباره اینکه هواداران استقلال از این تیم انتظار کسب پیروزی در دربی را دارند گفت: هر مربی دیگری جای من هم به استقلال می آمد هواداران از او انتظار داشتند. خواسته هواداران برای من بسیار مهم است. اما بازی با ماشین سازی در شرایط فعلی اهمیت زیادی برای ما دارد و باید روی این مسابقه تمرکز کنیم. 

منصوریان درباره اینکه پرسپولیس در وضعیت ایده آلی به سر می برد خاطرنشان کرد: اگرچه ما هفته به هفته پیش می رویم اما شک نکنید برای دربی هم برنامه ریزی خاص خودمان را داریم. اکنون فقط تمرکزمان روی ماشین سازی است و به این بازی بیشتر فکر می کنیم. سعی می کنیم شناخت مان روز به روز از پرسپولیس بیشتر شود و مطمئنا شیوه بازی در بازی امروز بسیار متفاوت با دربی خواهد بود.