دشمنان از جان گذشتگی ملت ایران اسلامی هراس دارند

آیت الله محمد نقی لطفی ظهر امروز یکشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه منا که در مسجد جامع شهر سنندج برگزار شد، گفت: عرفه عید عارفان و روز دعا و نیایش است.

وی با بیان اینکه دعا محکم ترین ریسمان ارتباط عبد و رب است، بیان کرد: دعا انسان را از فرش به عرش و از ملک به ملکوت می رساند و در آموزه های دینی و اسلامی در خصوص جایگاه و منزلت دعا استاد متعددی وجود دارد.

وی عنوان کرد: اگر هر انسانی توفیق این را داشته باشد که اهل دعا و نیایش باشد هیچ وقت ارتباطش با مبدا کاینات قطع نخواهد شد و ما به عنوان مسلمان باید به تمامی این مسائل توجه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به اینکه یکی از رسالت های نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) احیا و حیات معنوی بخشیدن به مردم بود، افزود: اگر جامعه ای حیات طیبه داشت باشد فاقد ناهنجاری  و جامعه ای ایده ال و پیشرو خواهد بود.

آیت الله لطفی در بخش دیگری از سخنان خود در این مراسم، اضافه کرد: فرهنگ شهادت طلبی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه هشت دوران دفاع مقدس اسلامی  در کشورما باردیگر احیا شد.

وی با اشاره به توطئه های بی پایان دشمنان بر علیه نظام اسلامی در عرصه های مختلف، بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی همواره درصدد نابودی فرهنگ شهادت طلبی و رواج بی بندوباری و فساد در بین نسل جوان بوده و هستند.

وی ادامه داد: اگر ابر قدرت ها ودر راس انها امریکای جنایتکار تاکنون جرات تعرض به میهن اسلامیمان را نداشتند به دلیل هراس از تجهیزات نظامی ما نبوده چراکه انها خود مجهز به مدرن ترین و قوی ترین سلاح ها هستند.

آیت الله لطفی اظهارداشت: دشمنان ما از جان گذشتگی و اراده محکم ملت ایران می ترسند و همین مسله موجب عقب نشینی آنها شده است و به همین دلیل است که در تمامی عرصه ها توطئه های آنها نقش بر آب شده است.

وی در پایان با اشاره به اقتدار نظام اسلامی در تمامی عرصه ها، افزود: امروز ایران اسلامی به برکت وحدت و همدلی در جایگاه ویژه ای قرار گرفته است و انتظار می رود که این روند همچنان ادامه داشته باشد.