حیدری: منصوریان در این مدت کم نمی تواند نتیجه گیری کند

خسرو حیدری پس از پایان بازی تیمش در برابر ماشین سازی می گوید: دست همه هواداران را می بوسیم که در روز غیرتعطیل آمدند و از تیم حمایت کردند، در نیمه اول بدشانسی آوردیم و باید پنج گل می زدیم، مطمئنا در آینده این بدشانسی ها کنار می رود و ما هم می توانیم برنده باشیم. در این پنج هفته برد نداشتیم و باید در بازی روز جمعه تیم برنده میدان باشیم.

 

وی در مورد اعتراض هواداران گفت: تماشاگران همیشه حق دارند ولی باید پشت علیرضا منصوریان باشند که از خانواده استقلال است و از او حمایت کنند. مربی که در چند هفته نمی تواند شق القمر کند، هشتاد درصد تیم ما عوض شده ولی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده می شویم برای بازی روی جمعه.

 

او درباره اینکه چرا استقلال بعد از گل از هم می پاشد ادامه داد: نیمه اول می توانستیم با نتیجه چهار و پنج بر صفر برنده باشیم ولی نشد، ماشین سازی هم در طول بازی موقعیت چندانی به غیر از دو سه موقعیت ایجاد نکرد. تیم ما بازیکنان جوانی دارد، اگر بازیکنانی مانند حسینی و ... اگر اشتباهی داشته باشند اشتباهی تیمی است که باید برطرف شود اما خوشحالیم که از لحاظ بدنی به شرایط خوبی رسیدیم.

 

 

حیدری دربارخه تعویض اسماعیلی گفت: فرشید خودش خواست که تعویض شود وگرنه منصوریان قصد تعویض او را نداشت. شما دیدید که جوان های ما چقدر خوب بازی کردند، بازیکنانی مانند حسینی، اسماعیلی و ...، تیم بسیار خوبی داریم و روز جمعه استقلال خوبی خواهید دید.

 

 

او درباره تعطیلات لیگ و تاثیرات آن گفت: قطعا بی تاثیر نیست ولی همه دوست داریم که تیم ملی به جام جهانی برود، چه به تیمی لطمه بزند چه نزند، همه باید در ابتدا تیم ملی را حمایت کنند و شرایط خود را با شرایط تیم ملی تطبیق دهند.

 

 

مدافع استقلالی ها در پایان درباره شرایط دربی گفت: 90 درصد بازی هایی که ما با پرسپولیس داشتیم ما در صدر بودیم و آنها پایین تر از ما بودند، این بازی شرایط خاص خودش را دارد و در زمین است که نتیجه مشخص می شود. بازی هایی بود که ما فکر می کردیم می توانیم با چند گل برنده شویم ولی اینطور نشد، امیدوارم دربی خوبی را روز جمعه شاهد باشیم.