رقیه زینعلی، مادر شهید حسین غلام‌کبیری از شهدای فتنه 88، با اشاره به خیانت‌های سران فتنه در سال 88 و شهادت جوانان از جمله فرزندش اظهار داشت: ما هرگز از سران فتنه نمی‌گذریم و از حق خود در قبال فتنه‌گران کوتاه نمی‌آییم.

زینعلی با تاکید بر اینکه سران فتنه باید به اشتباهات خود اعتراف کنند یادآور شد: سال 88 این همه جوان شهید شدند و به همین دلیل افرادی که عامل اصلی این فتنه بودند باید محاکمه شوند.

مادر شهید حسین غلام‌کبیری تصریح کرد: ما به هیچ عنوان فتنه‌گران را نمی‌بخشیم و باید تقاص خون پسرم را از سران فتنه بگیریم.

وی افزود: سال 88 که جنگ و تظاهرات خیابانی درست کردند، کشور را به آشوب کشیدند و امثال فرزند من به شهادت رسیدند، خون پسر من و جوانان بی‌گناه این مملکت به گردن فتنه‌گران است.

زینعلی اظهار داشت: عذرخواهی سران فتنه جای جوان شهیدم را نمی‌گیرد چرا که پسر من تنها 18 سال داشت و تازه در دانشگاه قبول شده بود و جان من با فرزندم یکی بود اما او راهش را دوست داشت و عاشق شهادت بود.

این مادر شهید در پایان گفت: دلگرمی ما به رهبر انقلاب است و ما در خون فرزندم موسوی، کروبی و خاتمی را مقصر می‌دانیم چرا که آنها شلوغ‌کاری کردند و با عزای امام حسین (ع) آنطور رفتار کردند و جوانان غیرتی نمی‌توانستند این وضعیت را تحمل کنند، پسر من که به دست فتنه‌گران به شهادت رسید یک بسیجی نمونه بود.

حسین غلام‌کبیری 17 ساله و بسیجی فعال حوزه 355 امام حسن مجتبی (ع) ناحیه مقاومت بسیج شهرری بود که در 25 خردادماه سال 88 وقتی برای تامین امنیت حوادث بعد از انتخابات به منطقه سعادت‌آباد اعزام شده بود اما به وسیله یک دستگاه خودروی پراید زیر گرفته شد و بر اثر خونریزی شدید و جراحت وارده به شهادت رسید.