التماس دعای منصوریان از مظلومی قبل از دربی/ توصیه به سرمربی جوان

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال چهارشنبه شب و در آستانه دربی روز جمعه، سر زده و بدون اطلاع قبلی به ملاقات پرویز مظلومی، سرمربی پیشین آبی پوشان و مربی اسبق خود رفت.
 
منصوریان بلافاصله پس از رو به رو شدن با مظلومی، مورد استقبال گرم او واقع شد و طرفین دقایقی در خصوص مسایل مختلف با هم صحبت کردند.

منصوریان خطاب به مظلومی گفت: شما سالها برای استقلال زحمت کشیده اید و مربی من هم بوده اید. از این که در آستانه دربی پیش شما هستم، بسیار خوشحالم. از صمیم قلب از شما ممنونم زیرا طی روزهای اخیر، حمایت خوبی از استقلال و من در رسانه ها داشته اید که این دلگرمی و نقطه قوت بزرگی برای من است.

وی ادامه داد: من پیش شما آمده ام تا انرژی مثبت بگیرم و به من برای دیدار روز جمعه با قلب ابی و استقلالی خود کمک کنید. می خواهم قلبتان همراه استقلال و من باشد و با دعای خیرتان کمک کنید تا استقلال بتواند برنده از زمین خارج شده و هوادارانش را خوشحال کند. الان هم بین ما پرچم استقلال مبادله شده و برای سرافرازی پرچمی که از شما تحویل گرفته ام، با همه وجود تلاش می کنم. قلب هر دوی ما برای هوادار و استقلال می‌تپد و رنگ ابی وجه مشترک بین من و شما معلم عزیزم می باشد. مرد بزرگ با قلبت روز جمعه شاگردت رو یاری کن.

پرویز مظلومی هم ضمن تشکر از منصوریان، خطاب به سرمربی استقلال گفت: خیلی خوشحالم از این که شما را کنار خودم میبینم. من ٤٠ سال از عمرم را در استقلال گذرانده ام و این باشگاه را مثل خانواده ام می بینم. همواره هم برای موفقیت تیم محبوبم دعا می کنم، به خصوص در دربی. این دیدار برای هواداران استقلال اهمیت بسیاری دارد و اطمینان دارم شما و بازیکنانت توانایی کسب پیروزی و خوشحال کردن هواداران را دارید.

وی ادامه داد: از این که علیرضا منصوریان در حال حاضر سرمربی استقلال است، خوشحالم و همان طور که تا الان از شما حمایت کرده ام، از این پس هم حمایتم را بیشتر ادامه می دهم. مطمئن باشید قلب من با استقلال و هوادارانش است و برای موفقیت در دیدار روز جمعه، دعا می کنم.

مظلومی افزود: استقلال اگر از نظر روحی و روانی اماده و سرحال باشد، می تواند برنده شود. البته خودت در این کار توانمندی و فصل قبل هم با نفت و مقابل صد هزار نفر پرسپولیس را شکست دادی. امسال هم تنها نیستی و نصف استادیوم را پشت سر خودت داری و دعای سی میلیون هوادار هم بدرقه راهت است. پس رسیدن به ٣ امتیاز اصلا دور از دسترس نیست و ان شاالله پیروز می‌شوید.