دیدار اعضای مجمع اهل بیت(ع) اندونزی با تولیت آستان قدس رضوی

تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار گفت: وهابیت با ابزارهای تبلیغی عظیم، پول‌های حرام و مفتی‌های حرام خواری که فتواهایی خلاف شرع و انسانیت می‌دهند، به جان اسلام افتاده‌ و وضع تاسف باری را برای کشورهای اسلامی رقم زده‌ اند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه داعش را نمی‌توان به هیچ عنوان اهل سنت دانست ، افزود: وهابیت فتنه‌ امروز جهان اسلام است و افکار انحرافی وهابیت و سلفی‌گری در جهان اسلام فتنه ایجاد می‌کند و رمز مصون سازی در برابر این فتنه‌ها آشنا کردن هرچه بیشتر جوامع با سیره و اندیشه اهل بیت عصمت و طهارت‌(علیهم السلام) و آشکار کردن حامیان حقیقی داعش و وهابیت است.

وی با بیان اینکه اندونزی کشوری با جمعیت بالا و مردمی خوش قلب است گفت: مجمع اهل بیت(ع) اندونزی باید از این ظرفیت برای روشنگری و مصون سازی در برابر تفکرات انحرافی و افراطی وهابیت استفاده کند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: مقاومت، مجاهدت و ایستادگی مسلمانان در طول تاریخ مایه پیشرفت و بقای اسلام بوده است و امروز نیز مسلمانان باید در برابر موانع و مشکلات ایستادگی داشته باشند و در این راه از خداوند متعال و حضرات معصومین(علیهم السلام) یاری بجویند.

در این دیدار چند تن از اعضای مجمع اهل بیت(ع) اندونزی، با ارائه گزارشی از عملکرد این مجمع دیدگاه‌های خود را درباره وحدت جهان اسلام مطرح کردند.