جاده چالوس یک طرفه می‌شود

سرهنگ محمد نژاد رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۵ فردا جمعه ۲۶ شهریورماه تا ساعت یک بامداد شنبه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است.

وی افزود: برای تسهیل در بازگشت مسافران از مازندران به تهران، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ فردا ۲۶ شهریور ماه تا ساعت یک بامداد شنبه ۲۷ شهریورماه از مرزن آباد به کرج یک‌طرفه خواهد شد.

سرهنگ محمد نژاد از ممنوعیت تردد موتورسیکلت و انواع تریلر، کامیون و کامیونت تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده چالوس خبر داد و افزود: رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در انجام مأموریت‌های خود یاری دهند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: علاوه بر جاده چالوس تردد وسائل نقلیه سنگین نیز در دیگر جاده‌های شمالی با محدودیت‌هایی همراه خواهد بود.

وی گفت: در محور هراز تردد تریلرها، تردد کلیه کامیون و کامیونت‌ها نیز به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۴ پنج شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

سرهنگ محمد نژاد افزود: در محور سوادکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت الی ۲۴ جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.