با گذشت 48 ساعت از توافق جنجالی رژیم صهیونیستی و آمریکا در زمینه بسته کمک نظامی 38 میلیارد دلاری آمریکا به تل‌آویو، سناتور «لیندسی گراهام» از ایالت «کارولینای جنوبی» بشدت با حجم آن مخالفت کرد و پیشنهاد داد که کنگره بسته کمک نظامی بزرگتری به رژیم صهیونیستی بدهد.

پایگاه تحلیلی «آنتی‌وار» در این خصوص گزارش کرد، تل‌آویو در نهایت بسته کمک نظامی «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا را پذیرفت و قول داد که به دنبال بودجه اضافی از کنگره آمریکا نباشد.

با این حال، گراهام دست بردار نیست و تأکید دارد که کنگره محدود به این توافق جدید نیست و آزادانه می‌تواند میلیاردها دلار اضافی به رژیم صهیونیستی کمک نظامی دهد.

طبق این گزارش، گراهام می‌گوید قصد دارد طرحی را برای ارائه کمک اضافی 1.5 میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تنها برای سال جاری میلادی ارائه دهد و پیشنهاد داده است که کنگره آزاده می‌تواند هر سال در صورت تقاضای رژیم صهیونیستی، مبالغ مشابهی را بعنوان کمک به اسرائیل به تصویب درآورند.

وی همچنین گفته است که دادن پول بیشتر به رژیم صهیونیستی یک شیوه عالی برای ارسال یک سیگنال به ایران است مبنی بر اینکه هر زمان که دولت ایران کاری انجام دهد که آمریکا دوست نداشته باشد، تهران باید انتظار ارسال پول بیتشر از سوی آمریکا برای رژیم صهیونیستی را داشته باشد.